سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت فلسطین از ایجاد راهکار مناسب برای آزادسازی اسرا ناتوان نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
گروه‌های مقاومت فلسطین، طی بیانیه‌هایی اجرای عملیات قهرمانانه جنین را که به زخمی‌شدن ۵ صهیونیست انجامید، تبریک گفتند.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
مقاومت فلسطین امروز در راستای توسعه توان موشکی خود اقدام به اجرای یک آزمایش جدید در سواحل نوار غزه کرد.
جنبش فلسطینی مقاومت حماس اظهارات نتانیاهو در مورد پیشرفت مذاکرات مبادله اسرا را تکذیب کرد.
تاکید بر مقاومت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی و لزوم مبارزه مسلحانه با دشمن صهیونیستی از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان به آنها پرداخته‌اند.
کاربران عرب‌زبان در توئیتر بر لزوم توجه به گزینه مقاومت دربرابر اشغالگران و همچنین نگاه به قدس به عنوان راهنمای مسیر تاکید کردند.
هم‌زمان با اجرای عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در منطقه غور اردن، مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد در سال جدید ۱۹ صهیونیست در عملیات‌های مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیدند.
هم‌زمان با اجرای عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در منطقه غور اردن مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد در سال جدید ۱۹ صهیونیست در عملیات‌های مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیدند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به تصویب پیش نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی، تاکید کرد که این اقدام در راستای قانون کردن قتل سازمان یافته فلسطینیان صورت گرفت.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است، تاکید کرد که جنایت های صهیونیست ها هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده آنها شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد اسرای فلسطینی از اول ماه مبارک رمضان دست به اعتصاب غذا می‌زنند و این جنبش هرگز اسرای فلسطینی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی، تنها نخواهد گذاشت.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که سرکوب اسرای دربند اسارتگاه های رژیم صهیونیستی دارای پیامدهایی در داخل و خارج از زندان است.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قضیه اسرای فلسطینی و آزادی آنان در راس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مسئله اسرا در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد و شاید عنوان نبرد آینده با رژیم صهیونیستی باشد.
سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با هشدار به صهیونیست ها درباره ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی، تصمیم آزادسازی اسرا را قطعی و بی بازگشت دانست.
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش حملات نظامیان صهیونیست علیه اسرای فلسطینی خبر داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد: هرگز اجازه اجرای طرح های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی دهیم.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از بازداشت سه زن فلسطینی به دلیل تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در شمال کرانه باختری خبر داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نبرد مقاومت برای آزادی اسرای فلسطین از زندان های رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود ادامه دارد.
گروه مقاومت فلسطینی حماس باردیگر خواستار آزادی اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی شد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد.
درد اصلی که این روزها دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی را نگران می کند، اعتصاب اسرای فلسطینی نیست که ممکن است اوضاع را بدتر کند، بلکه نگرانی از افزایش درگیری ها در کرانه باختری است.
زاهر جبارین مسئول پرونده اسرای فلسطینی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، بر لزوم آزادی اسرای فلسطینی از طریق یک توافق شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ