هم‌زمان با اجرای عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در منطقه غور اردن مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد در سال جدید ۱۹ صهیونیست در عملیات‌های مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبارزان فلسطینی امروز جمعه، مرکز ایست بازرسی نظامیان صهیونیست را در حواره در جنوب نابلس به گلوله بستند.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
در عملیات مشترک شامگاه امروز مبارزان قسام، گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی علیه نظامیان صهیونیستی در کمینی در جنین یک نظامی اشغالگر به هلاکت رسید.
مبارزان فلسطینی، نظامیان رژیم در منطقه کفر راعی در جنین در کرانه باختری را با بمب دست ساز هدف قرار دادند.
بعد از یورش وحشیانه دیروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و شهادت سه تن از جوانان فلسطینی، نظامیان اشغالگر صهیونیستی مجددا به این اردوگاه یورش بردند.
تحلیلگر صهیونیستی گفته است که ما با نسل تازه‌ای از مبارزان فلسطینی مواجه هستیم.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
هم‌زمان با اجرای عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در منطقه غور اردن، مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد در سال جدید ۱۹ صهیونیست در عملیات‌های مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیدند.
مبارزان فلسطینی در جنبش حماس تصاویری از مقابله موشکی با تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به آسمان غزه را منتشر کردند.
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد مقاومت مردم فلسطین با ترور مبارزان متوقف نمی‌شود.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به اقدامات احمقانه رژیم صهیونیستی علیه مبارزان فلسطینی اعلام کرد: ای صهیونیست‌های احمق این اقدام شما تنها باعث تقویت عزم مبارزان فلسطینی می شود.
مبارزان فلسطینی به سمت یک هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری آتش گشودند.
«زیاد النخاله» با بیان اینکه طرح صهیونیسم حتی در صورت هزار سال مبارزه شکست خواهد خورد، تأکید کرد که یک مبارز فلسطینی در شهرک «حواره»، تمام تلاش های آمریکا را برای فتنه انگیزی خنثی کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.
منابع فلسطینی از کمین موفق مبارزان فلسطین علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
در پی یورش شهرک نشینان صهیونیست به نابلس اشغالی در کرانه باختری، میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست درگیری به وجود آمد.
حکم تخریب خانه مجریان عملیات ضدصهیونیستی در جنین از سوی نظامیان صهیونیستی صادر شد.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از تیراندازی رزمندگان فلسطینی به سمت پست نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت خودروی صهیونیست ها در الخلیل واقع در کرانه باختری خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت فراس یعیش از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، بیانیه ای صادر کرد.
منابع خبری از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ