گروه مقاومت فلسطینی حماس باردیگر خواستار آزادی اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
این میان‌وعده عالی در هر رویداد اجتماعی حاوی مقدار زیادی کالری و نمک است، بنابراین چیپس‌ها می‌توانند باعث افزایش وزن ما شوند.به علاوه، آنها می توانند به اندازه چیپس سیب زمینی اعتیاد آور باشند!
اظهارات جنجالی ستاره تنیس دنیا نگرانی‌ها بابت تنش سیاسی بین صربستان و کوزوو را افزایش داد.
مثبت شدن دومین نمونه دوپینگ طی چند روز در میان ملی پوشان تکواندو، نگرانی ها را بابت رقم خوردن یک فاجعه افزایش داده است.
قیمت نفت در معاملات صبح جمعه بازار آسیا، اندکی افزایش پیدا کرد اما به دلیل نگرانیها نسبت به ضعیف شدن اقتصاد آمریکا و کندی تقاضای چین برای سوخت، به سوی سومین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی مستاجران نگران از قیمت گذاری ها برای اجاره بها هستند.
بررسی ها نشان داده است که مستاجران هر روز بابت اجاره بها نگران تر از روز قبل می شوند.
ناپدید شدن "بائو فان" بانکدار چینی نگرانی‌ها را در مورد سرکوب کارآفرینان توسط پکن افزایش داده است. کارشناسان می‌گویند این روند باعث از دست رفتن اعتماد سرمایه گذاران به چین می‌شود.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر چشم انداز تقاضای بالاتر چین برای سوخت پس از خروج از محدودیت‌های کرونایی که تحت الشعاع نگرانی‌ها نسبت به افزایش ذخایر نفت آمریکا قرار گرفت، تغییر چندانی نداشت.
مدیرکل سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم با اشاره به منفی شدن بودجه برخی پارک ها در لایحه ۱۴۰۲ گفت: نگران معکوس شدن شیب افزایش شرکت های حوزه فناوری هستیم.
بیش از ۷۰ درصد گاز مصرفی مربوط به بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده است که این روزها افزایش مصرف داشته و نگرانی هایی را برای جایگاه های سوخت و پتروشیمی ها به وجود آورده است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی از افزایش نگران کننده آمار خودکشی ها در میان نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۲۲ خبر داد.
اصفهان- طی روزهای اخیر که نگرانی‌ها در خصوص استفاده از سوخت مازوت در مجاورت کلانشهر اصفهان افزایش یافته، به نظر می‌رسد برخی با اظهار نظرهایی تلاش می‌کنند درمورد این مسئله آدرس غلط بدهند.
قیمت نفت روز جمعه در پی افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به ضعیف شدن تقاضای چین برای سوخت و افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا، در مسیر ثبت رشد هفتگی قرار گرفت.
قیمت نفت روز جمعه در پی کاهش ارزش دلار، افزایش یافت اما نگرانیها نسبت به دورنمای تقاضای چین برای سوخت، مانع صعود بیشتر قیمت شد.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا نگرانی آمریکایی ها درباره سلامت جسمانی و توانایی های ذهنی او را افزایش داده است.
نگرانی‌ها از آماده نبودن فرودگاه اصلی دوحه برای پذیرش پروازهای متعدد در یک روز در آستانه جام جهانی 2022 افزایش یافته است.
کارخانه‌های ژاپن در ماه اگوست برای سومین ماه متوالی تولید خود را افزایش دادند زیرا بخش تولید در میان هزینه‌های بالای مواد و نگرانی‌ها در مورد کندی اقتصاد جهانی انعطاف‌پذیری نشان داد.
منابع عبری اعلام کردند که نشست فوق العاده مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از افزایش درگیری ها و وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری برگزار شده است.
منابع صهیونیستی اذعان کردند بدلیل نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی از عملیات های مقاومتی فلسطینی ها، تحرکات ارتش این رژیم در کرانه باختری افزایش یافته است.
درد اصلی که این روزها دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی را نگران می کند، اعتصاب اسرای فلسطینی نیست که ممکن است اوضاع را بدتر کند، بلکه نگرانی از افزایش درگیری ها در کرانه باختری است.
برخورد یک خودروی ون با مشتریان رستورانی در پایتخت بلژیک نگرانی ها را درباره وقوع حملات تروریستی در این کشور افزایش داده است.
بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد، اما به نظر می رسد که هنوز هم تکلیف سود سهام عدالت متوفیان مشخص نیست. از همین رو بسیاری از وراث متوفیانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت بوده‌اند در پی یافتن راهی جهت نقد کردن این سود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ