معاون گردشگری مهم‌ترین دستاوردهای حضور مجازی در چهارمین نشست وزرای گردشگری اکو را فراهم آوردن امکان مشارکت کشورهای عضو اکو در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری در بهمن ماه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به دعوت خانم خومبودزو وانتشاونی وزیر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی، برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشور‌های عضو و دوستدار بریکس در صدر هیأتی عازم آفریقای جنوبی شد.
روسیه مخالفت خود را با دعوت از ۸ کشور اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین اعلام کرد.
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای کنیایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشور های دوست و همسو و در راستای تنوع بخشی به مقاصد صادراتی و ایجاد زمینه های همکاری سیاسی و تجاری عازم کنیا شد.
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای ونزوئلایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزارت خارجه قطر، کشورهای حاشیه خلیج فارس را به استقبال از گفتگوهای سازنده در راستای کاهش تنش، تأمین منافع راهبردی کشورها و ملت‌های منطقه و همچنین تشکیل سازوکارهای مؤثر برای گفتگو دعوت کرد.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد مقامات طالبان برای نشست آتی نمایندگان ویژه کشورهای مختلف در مورد افغانستان در دوحه، دعوت نشده‌اند.
وزارت کشور در آستانه روز جهانی قدس با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد که با وحدت گسترده‌تر کشورهای اسلامی، می‌توان به آزادی هر چه زودتر سرزمین‌های اشغالی امیدوار بود.
در شرایطی که تا یک ماه دیگر چند تیم فوتسال از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند، تیم ملی فوتسال ایران تا آستانه اخراج از هتل پیش رفت و اردوی تیم جوانان تعطیل شد!
وزیر خارجه عربستان طی هفته‌های آتی به دمشق می‌رود تا به بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه دعوت‌نامه‌ای را برای حضور در نشست سران که قرار است در ۱۹ مه برگزار شود، تقدیم کند.
نماینده ازبکستان در فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی به دنبال دعوت روسیه به تورنمنت «کافا» دلایل تشکیل این اتحادیه را تشریح و به نقش ایران در این زمینه اشاره کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:برنامه ریزی برای برگزاری یک رزمایش داریم و از همه کشورهای حاشیه اقیانوس هند دعوت به همکاری کردیم تا امسال با حضور کشورهای دیگر این رزمایش برگزار شود.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان با دعوت مسئولان فدراسیون یونان در کمپ تمرینی این کشور حاضر شد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه مرکز قزاقستان شد.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور بامداد پنجشنبه به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم آستانه پایتخت این کشور خواهد شد.
فعالان حوزه گردشگری طی نشستی برنامه‌های خود را در هفته گردشگری اعلام کردند که دعوت از سفرای کشورهای خارجی و نشست با آنها از جمله این برنامه ها است.
وزیر دادگستری الجزایر و فرستاده عبدالمجید تبون رئیس جمهوری این کشور، امروز در دیدار با برهم صالح از وی برای حضور در نشست سران کشورهای عربی که نوامبر آتی برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.
سومین سمینار منطقه‌ای مجالس کشورهای منطقه آسیا- اقیانوسیه به دعوت مشترک اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) و مجلس ملی پاکستان در محل صحن علنی پارلمان پاکستان در اسلام آباد آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ