سخنگوی دولت، گفت: لایحه بودجه سال آینده، احکام دائمی از احکام سالانه به‌صورت تفکیک شده به مجلس محترم ارائه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
۱۰ درصد از کسر اموال و محرومیت ۱۵ ساله از شغل جرایم سلبریتی‌هایی است که قوانین حجاب را رعایت نمی‌کنند
«این بازیگران را از استفاده از فضای مجازی محروم می‌کنند، درحالی‌که فضای مجازی به یکی از ابزار‌های زندگی روزمره تبدیل شده است، چنین محرومیتی اساساً نادرست است، مثل این می‌ماند که کسی را به‌طور کلی از دیدن تلویزیون یا نامه نوشتن محروم کنیم، چنین مجازات‌هایی مغایر با زندگی روزمره است.»
زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور احکامی آقای علی اکبر احمدیان و علی شمخانی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی و مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تاکید بر ضرورت عمل به ماده ۳۵ احکام دائمی کشور از سوی دستگاه‌های اجرایی دولتی گفت: توسعه پایدار و متوازن مستلزم نظم و امنیت مشارکتی و همه جانبه است.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: براساس حکم دادگاه، برای ۱۱ متهم این پرونده حسب مورد ۱۰، ۵، ۳، و ۱۵ سال حبس صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: براساس حکم دادگاه، برای ۱۱ متهم این پرونده حسب مورد ۱۰، ۵، ۳، و ۱۵ سال حبس صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور احکام ۱۴ متهم پرونده شهادت شهید عجمیان خبر داد.
سرپرست باشگاه استقلال کلیه احکام صادر شده برای مشاوران این باشگاه را بی اعتبار کرد.
احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱٤٠۲ کل کشور ابلاغ شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه در صورتی قابل طرح است که برخلاف قانون اساسی، برنامه‌های توسعه و احکام دائمی نباشد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی فرهنگیان کار بسیار سنگین و پیچیده ای به شمار می‌رود که اکنون با تلاش دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.
رئیس مجلس گفت: دولت و مجلس درباره احکام دائمی و یک ساله بحث کردند و این موارد از هم تفکیک و قرار شده آنهایی که احکام دائمی هستند، دولت در یک جا به صورت لایحه به مجلس دهد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت در تدوین بودجه سال آینده صرفاً قانون بودجه سال‌های قبل را کپی‌برداری کرده که البته خودشان می‌گویند برخی از موارد بودجه را تبدیل به احکام دائمی کردند.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان از امروز، یکشنبه، ۲۳ بهمن اجرا می‌شود.
سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی و آیین نامه اجرایی تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.
فیروزکوه- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از تصویب لایحه دائمی احکام تبصره بودجه برای گردشگری خبر داد.
توسعه سویه مرغ آرین و مرغ سایز، توسعه زنجیره‌های ارزش محصولات دامی و تولید قراردادی و اقدامات لازم برای تحقق آنها در احکام پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه تصویب شد.
احکام بدوی صادره در خصوص سه نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان در دیوان عالی کشور نقض و در خصوص دو نفر ابرام شد.
مدیرکل دفتربرنامه وبودجه شرکت بازآفرینی شهری ایران عنوان کرد:احکام برنامه هفتم بیشترمبتنی برچگونگی مردمی‌سازی وتوسعه اقدام‌های بخش خصوصی وغیر دولتی درجهت شتاب‌بخشی به نوسازی بافت‌ فرسوده است
وزارت صمت در نامه ای در مورد ورود ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای تولیدی موضوع بند الف ماده ۳۹ قانون احکام دائمی در خصوص چگونگی دریافت گواهی چک بابت مالیات بر ارزش افزوده توضیح داد.
مدیرکل مشاوره و روان‌شناختی بهزیستی کشور گفت: همان‌طور که اگر کسی بخواهد کلینیک پزشکی راه‌اندازی کند باید از وزارت بهداشت مجوز بگیرد و از سوی این وزارتخانه تأیید شود اگر کسی بخواهد در حوزه روان‌شناسی هم فعالیت کند بر‌اساس ماده ۵۷ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور باید زیرنظر سازمان بهزیستی کشور باشد و این سازمان تنها متولی سلامت اجتماعی در کشور است و همین ماده قانونی در بند ۸ صراحتاً سازمان بهزیستی کشور را مرجع صدور پروانه تأسیس مراکز خدمات مشاوره و روان‌شناسی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ