حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور احکامی آقای علی اکبر احمدیان و علی شمخانی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی و مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
۱۰ درصد از کسر اموال و محرومیت ۱۵ ساله از شغل جرایم سلبریتی‌هایی است که قوانین حجاب را رعایت نمی‌کنند
«این بازیگران را از استفاده از فضای مجازی محروم می‌کنند، درحالی‌که فضای مجازی به یکی از ابزار‌های زندگی روزمره تبدیل شده است، چنین محرومیتی اساساً نادرست است، مثل این می‌ماند که کسی را به‌طور کلی از دیدن تلویزیون یا نامه نوشتن محروم کنیم، چنین مجازات‌هایی مغایر با زندگی روزمره است.»
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم توسعه با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد.
رهبر طالبان: طبق قوانین امارت اسلامی، اقدامات ملموسی برای نجات زنان از بسیاری از سرکوب‌های سنت‌گرایانه از جمله ازدواج اجباری اتخاذ شده و حقوق مربوط به احکام اسلامی حفظ شده است. علاوه بر این موارد، اقدامات ضروری برای بهبود شرایط زنان به عنوان عضوی از جامعه انجام شده تا براساس احکام اسلامی زندگی راحت و مرفهی برای آنان فراهم شود.
دادگاه عالی طالبان اعلام کرده است که محاکم حکومت طالبان در سراسر افغانستان تاکنون ۱۷۵ حکم قصاص، ۳۷ حکم سنگسار و ۴ حکم آوار کردن دیوار بر محکومان را صادر کرده است. عبدالمالک حقانی، معاون این دادگاه گفته این احکام در صورت تایید شورای رهبری و کابینه طالبان «مرحله به مرحله» اجرا خواهد شد.
جواد لاریجانی گفت: نظام ما مبتنی بر رأی مردم است. هیچ‌کسی در این کشور و نه در کشور، در کل منطقه غرب آسیا و جهان اسلام، قوی‌تر از مقام معظم رهبری، مدافع رأی مردم نیست. وی تصریح کرد: درباره اسلام هم نمی‌توانیم همه‌پرسی کنیم. مثلا یک گروهی بگوید رفراندوم کنیم برخی از احکام اسلام اجرا بشود یا نشود؛ این خلاف قانون اساسی است و نمی‌تواند موضوع رفراندوم باشد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است، رأیی که از تحلیل، بینش و فهم سیاسی مردم نشأت می‌گیرد گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: براساس حکم دادگاه، برای ۱۱ متهم این پرونده حسب مورد ۱۰، ۵، ۳، و ۱۵ سال حبس صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: براساس حکم دادگاه، برای ۱۱ متهم این پرونده حسب مورد ۱۰، ۵، ۳، و ۱۵ سال حبس صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور احکام ۱۴ متهم پرونده شهادت شهید عجمیان خبر داد.
سرپرست باشگاه استقلال کلیه احکام صادر شده برای مشاوران این باشگاه را بی اعتبار کرد.
شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه در کجای اسلام گفته شده باید مردم در زندگی روزمره خود برای ازدواج، خرید خانه و خودرو وام بگیرد؟ گفت: اتفاقاً گرفتن وام و تسهیلات مکروه است، اگر سیاست و عملکرد غلطی را می‌بینیم نباید به اسم اسلام تمام شود، جمهوری اسلامی تحقق احکام اسلامی است و یکی از تحقق احکام اسلامی تحقق احکام اقتصادی یوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه بسیاری دارند.
صادق نوروزی، دبیرکل حزب توسعه ملی گفت: اقدام به بازداشت‌های جدید درحالی‌که انتظار جامعه آزادی همه بازداشت‌شدگان است، ممکن است از تأثیر مثبت این عفو بکاهد. بنابراین، این عفو باید دنباله‌دار باشد وگرنه با توجه به تعداد دستگیرشدگان و احکام صادرشده انتظار جامعه را برآورده نمی‌کند.
شبکه چینی سی‌جی‌تی‌ان با تیتر «مقام معظم رهبری ایران احکام افراد بازداشت‌شده در اعتراضات را تخفیف می‌دهد»، نوشت: رهبر ایران روز یک‌شنبه با درخواست غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضائیه ایران برای عفو یا تخفیف مجازات زندانیانی که شرایط تخفیف مجازات دارند، موافقت کرد.
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «موافقت با عفو معترضان حوادث اخیر، موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، گفت: این عفو فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
رویکرد، ولی فقیه در مدیریت فتنه‌ها، بحران‌ها و مدیریت حوادث و اغتشاشات، رویکردی حکیمانه است که خروجی آن تصمیمات حکیمانه و مبتنی بر آرمانگرایی و واقعیت نگری است. فلسفه مقابله با بحران‌ها و حوادث از نظر رهبری اجرای احکام قرآن، اقامه عدل، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، وحدت و اعتماد به نفس ملی است.
این حکم روز چهارشنبه هفتم سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۶ آذر ۱۴۰۱) تنها چند هفته پس از فرمان هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان مبنی بر اجرای دقیق احکام و قوانین اسلامی در ولایت فراه اجرا شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از احکام برنامه ششم توسعه محقق نشد، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، برنامه هفتم توسعه باید مسئله محور باشد.
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ