محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی در این دیدار جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را به همراه خود آورد و به صورت ویژه به دیدار مصطفی، هوادار پرسپولیسی حاضر در این آسایشگاه رفت و با او دقایقی صحبت کرد.
یک دختر جوان هلندی به علیرضا جهانبخش ابراز علاق کرد.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
سرمربی توپچی ها نسبت به تصاویری که از آرسنالی ها و بی توجهی آن ها نسبت به هوادار خردسال منتشر شد واکنش نشان داد.
منچسترسیتی قصد ایجاد تغییراتی در ورزشگاه اتحاد را دارد که ظرفیت این ورزشگاه را به بیش از 60 هزار هوادار افزایش می‌دهد.
استقلال با شش گل هودار را از پیش‌رو برداشت. این بازی پنج گلزن داشت که یکی از انها متفاوت‌ترین نام در میان گلزن‌های لیگ بود.
حضور کیم کارداشیان در میان هوادارن آرسنال و تصاویر منتشر شده از بهت در پی حذف این تیم تبدیل به سوژه رسانه‌ها شده است.
باشگاه پورتو تصویر جالبی از یک هوادار مهدی طارمی منتشر کرد.
هواداران النصر استقبال خوبی از کریستیانو رونالدو به عمل آوردند.
ازدحام جمعیت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر عمان در فینال جام کشور‌های عربی خلیج فارس باعث شد تا یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شوند. تیم ملی فوتبال عراق تا ساعاتی دیگر در فینال جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مصاف عمان خواهد رفت. استقبال بسیار باشکوهی از این بازی شده است به طوری که حدود ۲۵۰ هزار هوادار در اطراف ورزشگاه بین المللی بصره جمع شده‌اند و این درحالی است که ظرفیت ورزشگاه تنها ۶۰ هزار نفر است.
تصاویر جدید منتشر شده از دربی شمال لندن باعث شناسایی تماشاچی‌ای شده است که به دروازه‌بان آرسنال لگد زده بود.
۵۵ هزار هوادار فوتبال در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس که در ورزشگاه بصره برگزار شد، شرکت کردند.
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
یک هوادار قطری در کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین به سوژه ساخت تصاویر کارتونی تبدیل شد.
ایستگاه هواداری تیم ملی فوتبال ایران همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر در پنج میدان آزادی، ونک، انقلاب، ولیعصر (عج) و هفت تیر در حال برگزاری می‌باشد.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تصویری از خودش با پیراهنی که روی آن تصاویر وینیسیوس جونیور به چشم می‌خورد منتشر کرد.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
خبرنگاران میدانی فوتبال ایران تا صبح چهارشنبه برای ثبت تصاویر ورود کارلوس کی‌روش منتظر ماندند.
باشگاه پرسپولیس با ارسال تصاویر و اعتراض خود به کمیته داوران نسبت به پنالتی تیم هوادار معترض شد.
از تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که تیم هوادار در بازی با پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و آن‌ها بیشتر توپ را به یکدیگر پاس می‌دادند.
از تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که تیم هوادار در بازی با پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و بیشتر توپ را به یکدیگر پاس می دادند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
باشگاه بشیکتاش شب گذشته از دله علی، ستاره جدید خط میانی خود رونمایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ