باشگاه پورتو تصویر جالبی از یک هوادار مهدی طارمی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی به همراه دختر دیوید بکام وارد زمین مسابقه شد.
تصویری جالب و دیدنی از عاشقانه‌های جواد خیابانی در کنار دخترش نگار منتشر شد که شباهت عجیبی به پدرش دارد.
تصویری از دختر کریستیانو رونالدو، اسطوره منچستریونایتد، با پیراهن محمد صلاح توجه بسیاری را جلب کرده است.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید که در این فصل یکی از بهترین هافبک‌های جهان بوده و عملکرد بی نظیری داشته است، روز دل انگیزی را در کنار خانواده اش سپری کرد چرا که جشن تولد دخترش بود.
شب گذشته تیم ملی پرتغال در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به مصاف تیم بوسنی رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.
تیم فوتسال اتلتیکو تورکال با برتری در دیدار آخر خود به سطح اول فوتسال اسپانیا راه یافت.
عکسی از سروش رفیعی در کنار دختر خردسالش در جشن قهرمانی پرسپولیس
دختر ابرستاره پرتغالی در عربستان راهی عربستان شد.
در لیست ابتدایی ناسا، برای انتخاب فضانوردان، نام یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی تبار ناسا نیز دیده می‌شد. اما در نهایت او در لیست فضانوردان منتخب برای پروژه آرتمیس ۲ قرار نگرفت و حالا برای تحقق رویایش باید بیش از این انتظار بکشد.
فیروزه مدتی به همسری رجوی درآمد، اما از او طلاق گرفت و سپس علیه وی، به افشاگری پرداخت.
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرتغال به دلیل عملکرد درخشان خود در لیگ این کشور، محبوبیت زیادی بین هواداران پیدا کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم، رهبری زهرا مصطفوی دختر امام خمینی در دیدار امروز مقام معظم رهبری با مسئولان نظام حضور داشت.
مشخصا ملاقات نخست‌وزیر اسپانیا با سارا خادم‌الشریعه که به‌تازگی از ایران مهاجرت کرده است، می‌تواند سرآغاز مسائلی تازه باشد؛ به‌ویژه اینکه پیش از این، دیدار یکی دیگر از ورزشکاران ایرانی با رئیس‌جمهور آلمان هم حسابی خبرساز شده بود
لئونور دختر پادشاه اسپانیا بدون اطلاع خانواده‌اش از خانه خارج شده تا با گابی ستاره باشگاه بارسلونا قرار بگذارد.
کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود دست به یک حرکت جالب زد.
ملی‌پوش کوراش زنان ایران، به عنوان بهترین ورزشکار این رشته در سال ۲۰۲۲ شد.
دختر دیگو مارادونا ادای احترام بازیکنان برزیل به پله را جشن گرفت و در پیامی کنایه‌آمیز به تیم ملی آرژانتین از انتظار این کار برای پدرش گفت.
ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به همراه همسرش جرد کوشنر و سه فرزندشان برای تشویق تیم فوتبال آمریکا به قطر رفتند.
کیلیان امباپه پس از درخشش در دیدار فرانسه مقابل دانمارک با دختر دونالد ترامپ ملاقات کرد.
انتشار عکسی از یک دختر اوکراینی که اسلحه در دست لبه یک پنجره شکسته نشسته و در حال مکیدن آب نبات است در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده است.
وریا غفوری کاپیتان سابق تیم استقلال و کنونی باشگاه فولاد به دیدار دختر فرشته احمدی رفت.
تیم فوتبال نونهالان دختر کشورمان امروز در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا به مصاف تاجیکستان (میزبان) این رقابت‌ها رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.
در ادامه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، امروز (شنبه) نازنین فاطمه عیدیان در ماده ۴۰۰ متر با مانع با رکورد ۱:۰۱.۴ دقیقه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ