گل‌محمدی در این دیدار جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را به همراه خود آورد و به صورت ویژه به دیدار مصطفی، هوادار پرسپولیسی حاضر در این آسایشگاه رفت و با او دقایقی صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی در روز جهانی عکاس، دوربین پیام پارسایی را گرفت و تصویر جالبی از این دو ثبت شد.
اولین تصاویر یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست و سوم با سکوهای تخریب شده آزادی حال و هوای عجیبی داشت.
بعد از اخبار روز گذشته پیرامون مسئله سربازی میلاد سرلک، او امروز دقایقی با یحیی گل‌محمدی در این باره صحبت کرد.
شاید این تصاویر در حالت عادی تعجب‌برانگیز نباشند، اما بعد از اتفاقات 72 ساعته بیرانوند در پنجره نقل و انتقالات، توجهات را به خود جلب می‌کنند.
سرمربی پرسپولیس با انتشار یک تصویر و دو اموجی از کریم باقری حمایت کرد.
یحیی گل‌محمدی امروز به آسایشگاه کهریزک رفت.
یحیی گل‌محمدی امروز به آسایشگاه کهریزک رفت.
سرمربی باشگاه پرسپولیس، در اقدامی قابل تحسین به آسایشگاه کهریزک سر زد.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
پرسپولیس با تغییر دروازه‌بان و دو مدافع مرکزی، تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر و البته قهرمان این فصل فوتبال ایران، شد.
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.
سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.
سعید آگین سانیا یک نام خاص در فوتبال ایران در دهه ۱۳۶۰ است. اولین بازیکن خارجی بعد از انقلاب هم‌بازی یحیی بود.
بیستمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا روز جمعه با حضور سردار نصرالله فتحیان مدیرعامل، سردار سید یحیی صفوی رئیس هیئت مدیره و با حضور افتخاری سردار حسین اشتری در ساختمان اصلی این خیریه برگزار شد. در این مجمع ضمن گزارش عملکرد خیرین در سال گذشته و ارایه نقطه نظرات اعضا، از خیرینی که بیشترین کمک را به موسسه داشتند تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج یک خیریه غیر سیاسی، غیر انتفاعی و مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۰ با کسب اطلاع و نظر از مقام معظم رهبری رسما آغاز به کار کرد.
سید جلال حسینی با انتشار تصویر علی دایی و یحیی گل محمدی از این دو حمایت کرد.
یکی از کوچه‌های منطقه امامزاده یحیی در منطقه 12 تهران «سرطون» نام دارد. اسمی عجیب که سالهاست بر روی این کوچه مانده است.
اینکه یحیی چرا باید به کمیته انضباطی برود، برگرفته از انتقادی است که او چند روز پیش از دیدار ملی‌پوشان ایران با ابراهیم رئیسی داشته است. او با انتشار تصاویری، از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد که چرا در دیدار با رئیس‌جمهور، فرصت مطرح‌کردن مشکلات موجود را از دست داده‌اند و به بیان آن نپرداخته‌اند. یحیی با اشاره به همین مورد از این گفت که نمره معرفت آن‌ها صفر شده است
برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی پیش از آغاز تعطیلات اجباری چه چیزی بهتر از تضمین جایگاه اول، آن هم با گلزنی شیخ دیاباته.
یحیی گل‌محمدی بدون کلاه کپ در کنار خط تیمش را هدایت کرد.
خریدهای جدید به کلی تصویر تیم را عوض کرده؛ از آخرین فینال آسیا فقط 2نفر فیکس هستند
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حمایت از علی کریمی نوشت: دست از سر فوتبال بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.
یکی از تصاویر جذاب تمرین پرسپولیس مربوط به صحبت‌های یحیی با آنالیزورش در حاشیه تمرین بود.
پیکر ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه تشییع و به خاک سپرده شد. آئین تشییع جان‌باختگان حادثه سیل مزداران عصر امروز با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان و مدیران استانی برگزار شد. پیکر‌های ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران در فیروزکوه پس از تشییع با شکوه در آرامستان امامزادگان عبدالله و یحیی (ع) فیروزکوه به خاک سپرده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ