عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به قیمت‌گذاری دستوری حاکم بر صنعت خودرو، در حال حاضر عرضه خودرو در بورس تنها راهکار ممکن و ضروری بوده و زمانی که خودرو در بورس به فروش می‌رسد می‌بایست هزینه‌های تولید آن تامین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۱۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۷۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۲۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۴۹۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۶ هزار و ۸۸۵ تن فرآورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۶ هزار و ۸۶۰ تن فرآورده هیدروکربوری است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، قیمت پراید امروز چند میلیون است؟، پیش بینی بازدهی طلا در کوتاه مدت، پیش بینی بورس | بازار سهام دو میلیون واحد را خواهد دید؟، سهامداران خپارس بخوانند، کدام سهم‌ها سودآور خواهند بود؟، تعداد سهامداران خارجی بورس تهران چند نفر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۳۵۵۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
اگرچه طبق آیین‌نامه‌ مجلس عرضه خودروهای وارداتی باید الزاما در بورس کالا صورت می‌گرفت، اما طبق آخرین ابلاغیه هیئت دولت بورس کالا تنها بستر عرضه خودروهای وارداتی نخواهد بود.
هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است.
کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: عرضه خودرو در بورس کالا موجب کاهش قیمت و رضایت مردم نخواهد شد و تنها راهکار، افزایش عرضه متناسب با تقاضا و واردات است.
ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم دی‌ماه به بیش از ۲۲ هزار و ۴ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال رسید.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
با توجه به اینکه محموله نخست خودروهای وارداتی تنها شامل ۲۲ دستگاه بود، سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده که طبق پیش بینی ها تا پایان هفته ۳ محموله دیگر نیز وارد کشور خواهد شد.
بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب ۲۵۱دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان رونمایی می شود.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۳۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
تالار خودرو بورس کالای ایران روز شنبه ۲۶ آذر ماه، میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک است.
شاخص کل بورس شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۷۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
در آخرین عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا، تنها در 4 ساعت جلوی یک رانت 226 میلیارد تومانی گرفته شد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۳۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۷۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۷۰۵۸ واحدی بر روی کانال ییک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۱۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ