تالار خودرو بورس کالای ایران روز شنبه ۲۶ آذر ماه، میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
تابلوی عرضه بورس کالا امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۳۰۵۰ دستگاه خودروی هایما، لاماری و T ۵ است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که با توجه به محدودیت های موجود در صنعت خودرو، در حال حاضر هیچ راه حل ممکنی بهتر از عرضه خودرو در بورس کالا نیست، گفت: با عرضه امروز، بیش از ۳۶ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو در بورس کالا عرضه شده است که سبب جلوگیری از زیان ۲۸۰۰ میلیارد تومانی شده و تقریبا به همین میزان نیز زیان انباشته سال قبل کاهش یافته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب ۲۵۱دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان رونمایی می شود.
بورس کالایکشنبه (۴ دی ماه) میزبان عرضه ۲ هزاردستگاه خودروپژو ۲۰۷ دستی سفیدبا قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.درصدپیش پرداخت سفارش خریددراین عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفنداست.
بورس کالای ایران چهارشنبه این هفته و شنبه آینده در حالی به ترتیب میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است که درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودروها ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در بورس کالا در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
«با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت به صورت واقعی و رقابتی و بر اساس میزان عرضه و تقاضا کشف خواهد شد که این موضوع برای مشتریان و هم برای خودروسازان مهم است، زیرا از یک سو، خریداران خودرو را در بورس کالا با قیمت کمتری نسبت به قیمتی که الان در بازار آزاد هست، می‌توانند بخرند و در سوی دیگر خودروسازان نیز محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به قیمت‌گذاری دستوری به فروش خواهند رساند.»
تالار خودروی بورس کالای ایران فردا (یکشنبه) میزبان عرضه ۷۱ دستگاه کامیون کشنده گروه بهمن دیزل است.
بورس کالای ایران یکشنبه ۲۲ آبان و دوشنبه ۲۳ آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پُرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۸۹ تن انواع کالا است.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۹۰ هزار و ۴۸۶ تن مواد پلیمری، قیر، لوب کات و PDA TAR است.
تالار سیمان بورس کالا امروز (یکشنبه) میزبان عرضه یک میلیون و ۲۳۶ هزار ۳۸۸ تن سیمان است.
تابلوی عرضه بورس کالای ایران، اول آبان ماه میزبان عرضه ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری خواهد بود.
تابلوی معاملات بورس کالای ایران چهارشنبه ۲۰ مهر میزبان عرضه ۵۰ کامیون کشنده گروه بهمن دیزل است.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم بود.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، امروز دوشنبه میزبان عرضه ۲ تن سبد زعفران است.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه ۶۱۲ هزار و ۸۸۲ تن انواع کالا است.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۱۸۴ هزار و ۷۲۹ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم و قیر است.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۱۸۴ هزار و ۷۲۹ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم و قیر است.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز چهارشنبه میزبان عرضه ۵۱۲ هزار و ۳۳۵ تن انواع کالا و محصول است.
امروز ۲۱ اسفند ماه دومین نشست خبری سازمان بورس با حضور رئیس سازمان و اصحاب رسانه در حال برگزاری است. مجید عشقی در پاسخ به پرسش خبرنگار بورس تابناک، مبنی بر اینکه گام بعدی و مهم سازمان بورس بعد از افزایش دامنه نوسان چه خواهد بود، گفت: اصلاح بازارگردانی بسیار مهم است و در برنامه سازمان بورس قرار دارد. تغییرات متناسب بر بازار را در برنامه داریم، اما به علت قطعی نشدن در این رابطه صحبتی نمی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ