بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب ۲۵۱دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان رونمایی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران خودرو در حالی ۲۵ بهمن‌ماه برنامه عرضه محصولات خود در بورس کالا را منتشر کرد که تاکنون تعهدی نصفه‌ و نیمه به این برنامه داشته و بسیاری از خودروهایی که وعده داده بود در بورس عرضه نشدند.
شرکت بورس کالای ایران، اطلاعیه‌ای در خصوص اصلاح دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده کالایی سکه ربع بهار آزادی منتشر کرد.
آمار واردات خودرو در یک دهه اخیر نشان می‌دهد، حجم واردات این محصول به دلیل تابعیت از شرایط سیاسی و اقتصادی کلان کشور با نوسانات زیادی همراه بوده است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار چقدر شد؟، عرضه مجدد ربع سکه در بورس کالا، پیش بینی بورس | فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟، خبر‌های مهم از افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ بهمن، نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد، در عرضه اولیه غدانه به هر صندوق چند سهم رسید؟، عرضه ۳ خودرو در بورس متوقف می‌شود؟، رشد ۵۰ درصدی نماد تحلیل شده نبض بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ تولید کننده‌ای قادر به ادامه تولید با زیان نیست و در این چارچوب عرضه خودرو در بورس می‌تواند به حذف سفته بازی و واقعی شدن قیمت خودرو کمک کند.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت جدید دلار در بازار توافقی، قیمت خودرو امروز ۲۲ دی ۱۴۰۱ + عکس، مجمع شپارس ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، ۹ بند لایحه بودجه برای بازار سرمایه، عرضه دنا پلاس در بورس کالا لغو شد؟، خریداران فیدلیتی چقدر سود کردند؟، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در سال آینده چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
راهنمای نحوه خرید خودرو از طریق بورس کالا و افتتاح حساب وکالتی برای متقاضیان منتشر شد.
مقام مسئول در وزارت صمت گفت: این یک میلیون دستگاه خودرو به‌قدری زیاد است که از منظر عرضه، بازار اشباع خواهد شد و روش‌هایی همچون قرعه‌کشی و سایر روش‌ها، موضوعیت نخواهد داشت و به‌سمتی حرکت خواهیم کرد که شرکت‌ها، خود عرضه‌کننده محصولات باشند.
تالار خودرو بورس کالای ایران روز شنبه ۲۶ آذر ماه، میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک است.
آگهی عرضه‌ اولیه اوراق سکه بانک‌مرکزی منتشر و این عرضه از ساعاتی دیگر در بورس کالا آغاز خواهد شد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۵ کالا و محصول متعلق به ۵ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
مدت ها است که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده است و تاکنون خودروهای مختلفی برای عرضه بر روی تابلو بورس کالا رفته اند. خبرهای منتشر شده بیانگر آن است که قرار است هایما محصول تولیدی ایران خودرو برای دومین بار میهمان بورس کالا باشد. جزئیات این عرضه را در مطلب زیر بخوانید.
بورس کالای ایران از پذیرش ۱۳ کالا و محصول متعلق به ۱۶ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. بدین ترتیب باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
اطلاعیه‌های منتشر شده نشان می‌دهد که مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با خودروی لاماری به عنوان ششمین خودروساز در راه بورس کالا است و قرار است ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری ایما در اول آبان ماه سال جاری عرضه شود.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: هرگونه تصدی‌گری دولت در اقتصاد منجر به بروز اخلال در بازارها و نیز ایجاد رانت می شود.
ریشه‌های افزایش دعوا و جنجال در مجامع عمومی شرکت‌های فعال در بازارسرمایه را بررسی کرده است: همزمان با نزول دنباله دار شاخص بورس در ۱۸ماه گذشته حجم اعتراض‌ها در مجامع عمومی شرکت‌های بورس نسبت به عملکرد مدیران افزایش یافته وحتی مطابق ویدئوهایی که ظرف چند هفته گذشته منتشر شده نشان می‌دهد برخی از این مجامع به آشوب کشیده شده است.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۳۴۳۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۳۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ