امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، قیمت پراید امروز چند میلیون است؟، پیش بینی بازدهی طلا در کوتاه مدت، پیش بینی بورس | بازار سهام دو میلیون واحد را خواهد دید؟، سهامداران خپارس بخوانند، کدام سهم‌ها سودآور خواهند بود؟، تعداد سهامداران خارجی بورس تهران چند نفر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم ۵۸ ریال سود نقدی از مجموع ۵۷۵ ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم 58 ریال سود نقدی از مجموع 575 ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بند مربوط به عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه موافقت کردند.
مدیرعامل گروه سرمایه‌­گذاری غدیر از عرضه اولیه "وکغدیر" طی روز‌های باقی مانده از سال ۱۴۰۱ خبرداد و گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار عرضه اولیه شرکت صنایع و معادن غدیر در روز‌های آتی با نماد «وکغدیر» در تابلوی اصلی بورس عرضه می‌شود
امروز مطالبی همچون قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی می‌شود، موافقت با ایجاد مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ارزآوری ۱۷۲ میلیون دلاری طلای سرخ، بورس در چاله خودرو!، بازار نفت در انتظار سیگنال چین، بورس چه زمانی صعودی می‌شود؟، واردات ارز به هر میزان از مالیات معاف شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شورای عالی بورس با ادامه عرضه خودرو در بورس کالا موافقت کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: موافقت این وزارت‌خانه با واگذاری صنایع خودروسازی، مشروط به ارایه برنامه بلند مدت اصلاح این صنعت توسط وزارت صمت است.
امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: علی‌رغم درخواست ایران‌خودرو؛ با لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا موافقت نشد
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه موافق عرضه خودرو در بورس هستیم، گفت: دولت از طرح کمیسیون برای عرضه هر چه بهتر خودرو در بورس حمایت نکرد که این به معنای مخالفت مجلس با عرضه در بورس نیست.
معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران گفت: هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالای بورس کالای ایران با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد خودروی وانت کارا موافقت کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار افزایش یافت، موافقت اصولی هشتمین صندوق سرمایه گذاری تامین سرمایه دماوند صادر شد،  در بازار نزولی چه کنیم؟، تحلیل تکنیکال چهار نماد بورسی، پیش بورس از نگاه دو کارشناس بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شورای عالی بورس با تأسیس بورس بین‌الملل در مناطق آزاد کشور موافقت کرد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در جلسه شورای عالی بورس بحث تأسیس بورس بین‌المللی مطرح شد که شورا با راه‌اندازی آن به صورت اصولی موافقت کرد.
به گفته رئیس سازمان بورس امروز اعضای شورای عالی بورس با اعطای مجوز راه اندازی اصولی بورس بین الملل موافقت کردند.
زینب حقی داور دوم دیدارز دوم تیم ملی ب والیبال ایران و مراکش بود.
هماهنگی برای حضور گردشگران خارجی و داخلی در آئین‌های محرم به عنوان مصوبه اصلی میز گردشگری معنوی در دستور کار ادارات کل میراث‌فرهنگی استان‌ها در کشور قرار گرفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.
منابع مطلع آمریکایی می‌گویند سرکرده سازمان تروریستی القاعده در خانه یکی از دستیاران ارشد وزیر امور داخله طالبان هدف قرار گرفت و از موشک «هِل‌فایر» برای این حمله استفاده شد.
باشگاه استقلال از ساپینتو درخواست کرده است اگر بازیکنی را می‌خواهد در خط حمله کنار بگذارد به باشگاه اعلام کند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.
وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه کمیسیون‌های مجلس اعلام کرد: نقد شوندگی در بورس باید با حداکثر شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از گروه هایی که صدای آنها به گوش نمی رسد، صورت گیرد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در سخنانی از ارائه سه پیشنهاد مهم وزیر اقتصاد به این کمیسیون جهت حمایت از بازار سرمایه خبر داد.
سهام عدالت هفته کم‌نوسانی را سپری می‌کند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۰.۵۸ درصد رشد کرد و ارزش سهام عدالت ۰.۴ درصد افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ