جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
مکان: لیگ حرفه‌ای ایران! زمان: یک هفته بعداز جام‌جهانی قطر / ارتباط تلفنی داوران فوتبال با برچسب و ایرپاد!
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
طبق انتظار کارشناسان، شگفتی‌سازی و انرژی مراکش در دو بازی پایانی جام ته کشید و معجزه‌گر مراکشی به مقام چهارمی جام بیست‌ودوم بسنده کرد. بالاترین عنوانی که تا کنون یک تیم از قاره سیاه به آن دست یافته است.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
عکاس خبری شبکه الکاس قطر دومی عضو رسانه‌ای است که در جام جهانی قطر جان خود را از دست می‌دهد.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
پادکست ورزش سه مربوط به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد.
طی مرحله یک هشتم جام جهانی در قطر، رکورد گلزنی شکسته شد و آمار جالبی به جا ماند.
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
هواداران انگلیس و سنگال قبلا بارها از نورهای لیزری در ورزشگاه استفاده کرده و دردسرهای زیادی ایجاد کرده بودند. این بار اما قطر مانع چنین اتفاقاتی خواهد شد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلر‌های تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلرهای تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پولهای زیادی رد و بدل می‌شود که به یک میلیارد دلار هم می‌رسد.
در این دوره از جام جهانی، 135 بازیکن با تیم ملی و کشور محل تولد متفاوت حضور دارند.
تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مسن ترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شد.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
به مناسبت فاصله کم با جام‌جهانی نشریه سان ۱۱ بازیکنی که احتمالا آخرین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در قطر خواهند گذراند، در یک تیم گرد هم آورده است:
به گزارش عفو بین‌الملل، در حالی که یک ماه تا بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است، نقض حقوق بشر در قطر در مقیاس قابل توجهی ادامه دارد.
فیفا از یک فناوری جدید دیگر در جام جهانی قطر رونمایی کرد.
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ