اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
ولید رکراکی سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که معجزه‌ای در جام‌جهانی قطر خلق کرد و به نیمه‌نهایی رسید، امشب بلافاصله بعداز سوت پایان سراغ مادرش رفت و دست او رو بوسید. او سپس در جشن بازیکنانش حاضر شد و روز دست آنها به آسمان پرتاب شد
اکنون با صعود کرواسی و آرژانتین به فینال جام جهانی قطر، تنها هشت احتمال برای فینال جام بیست‌ودوم باقی مانده است. بنظر شما کدام بازی گزینه فینال خواهد بود؟
نمودار جام‌جهانی قطر بعداز صعود آرژانتین و کرواسی
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
جام‌جهانی قطر، آخرین جام دشوار برای صعود به رقابت‌های نهایی بود چراکه از این پس با توجه به افزایش ۱۶ تیم، عملا یک سوم تیمهای ملی فعال دنیا ، در جام‌جهانی حاضر خواهند بود! و احتمالا صعود از گروه هم چندان دشوار نباشد؛ رویایی که ایران در قطر به آن نرسید
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
جام‌جهانی قطر | حذف اسپانیای جوان بدست شیرهای مراکش / صعود اولین تیم مسلمان به یک‌چهارم نهایی
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور نماند! برزیل در نیم‌ ساعت کار آخرین بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد.
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور باقی نماند!! برزیل در نیم‌ساعت کار آخربن بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
جام‌جهانی قطر | صعود آرژانتین با هدیه گلر استرالیا در هزارمین بازی مسی
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
جام‌جهانی قطر: صعود ژاپن صدرنشین و حذف آلمان! / فراتر از شگفتی در گروه مرگ
جام‌جهانی قطر: صعود مراکش و حذف تیم دوم رنکینگ فیفا / کرواسی به قربانگاه برزیل رسید
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
جام‌جهانی قطر | شکست فرانسه و صعود عجیب استرالیا
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
جام‌جهانی؛ حذف قطر با ۳باخت و صعود هلند
رقابت‌های گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری سنگال مقابل اکوادور و صعود شیرهای ترانگا و باخت قطر میزبان در آخرین دیدارش مقابل هلند به پایان رسید.
جام‌جهانی قطر: برزیل و پرتغال صعود کردند / کره‌جنوبی در آستانه حذف

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ