به مناسبت فاصله کم با جام‌جهانی نشریه سان ۱۱ بازیکنی که احتمالا آخرین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در قطر خواهند گذراند، در یک تیم گرد هم آورده است:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا با سرمربی سابق تیم ملی و فعلی قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.
در فاصله چهار روز تا قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023، کاپ قهرمانی این مسابقات به دوحه رسید.
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس برای درمان مصدومیت راهی قطر شد.
تمرین امروز شاگردان نکونام در زمین شماره ۶ دانشگاه قطر از ساعت ۱۱ به وقت محلی آغاز شد. در تمرین امروز تمامی بازیکنان حاضر در اردو حضور داشتند و با روحیه بالا و مضاعف به تمرین پرداختند .
با تصمیم شیخ تمیم، کانکس‌های مورد استفاده در جام جهانی قطر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد.
موتورسوار آرژانتینی به مقام قهرمانی مسابقات داکار دست پیدا کرد.
مدافع میانی تیم فوتبال الاهلی قطر با ثبت 4 گل در 7 هفت مسابقه ابتدایی لیگ ستارگان قطر در رده سوم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد.
امیر قطر مطمئنا از رسیدن فرانسه و آرژانتین به فینال جام جهانی بسیار خوشحال شده است.
رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.
گابریل ژسوس ملی‌پوش برزیلی بعد از اینکه مشخص شد نمی‌تواند در ادامه جام جهانی تیمش را همراهی کند برای طی شدن سریع‌تر روند درمانش قطر را ترک کرد.
حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه با انتشار تصویری که به شکست ایران از آمریکا واکنش نشان داد.
عکس تیمی آلمان با دهان بسته علیه فیفا و قطر
امیر قطر و همسرش در دیدار تیم فوتبال عربستان و آرژانتین در ورزشگاه حضور داشتند و خوشحالی خود از پیروزی عربستان را نشان دادند.
یک کاربر قطری هدا داد که فیلیکس سانچر سرمربی تیم ملی این کشور ممکن است پیش از سومین بازی مرحله گروهی نیمکت خود را به فرد دیگری واگذار کند.
راسموس تانتولت، گزارشگر شبکه TV ۲، چند روز قبل از بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال از قطر و به صورت پخش زنده در حال تهیه گزارش بود که کارکنان امنیتی به او حمله‌ور شده و حواشی بزرگی ایجاد کردند.
هواپیمای انگلیسی‌ها فرود آمد و ساوت‌گیت و یارانش پا به قطر گذاشتند.
فدراسیون فوتبال قطر با انتشار تصویری از سردار آزمون به کاروان تیم ملی فوتبال ایران به زبان فارسی خوش‌آمد گفت.
امیر قطر صبح امروز (پنج شنبه) همراه با انبوهی از نمازگزاران، نماز استسقاء را برای طلب باران در الوجبه اقامه کرد.
در حالی که قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده می‌شود، چین اعلام کرده است که هدیه‌ای بسیار ویژه به این کشور عربی خواهد داد؛ دو پاندا غول پیکر چینی.
در جدیدترین بیانیه از سوی دولت قطر در زمینه سفر زمینی به این کشور حضور تماشاگران با خودروی شخصی آزاد شد، ولی ۴ شرط برای این افراد گذاشته شد.
مهدی حسن ابراهیمی دروازه‌بان ایرانی شاغل در فوتبال قطر، در ملاقات با علی دایی توپ رسمی مسابقات جام جهانی را به وی اهدا کرد.
مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو در جایگاه بهترین بازیکن ایران به عنوان هشتمین ستاره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.
در این نمایشگاه از قالیچه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر که قرار است در مسابقات جهانی فوتبال به موزه فیفا اهدا شود، رونمایی شد.
هنوز مشخص نیست الاهلی قطر با کنعانی‌زادگان دیگر مدافع ایرانی اش چه خواهد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ