تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مسن ترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
اسماعیل شریفات در اولین برد تیمش در لیگ بیست و سوم، نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
مجتبی حسینی می‌گوید آلومینیوم تلاش خواهد کرد که در هفته ابتدایی لیگ برتر عملکردی آبرومندانه برابر پرسپولیس داشته باشد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند.
مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.
رئیس انجمن هاکی روی یخ ایران در نشست هیات رئیسه و مجمع فدراسیون جهانی پیشنهاد میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی در دیوژن سه را مطرح کرد که البته هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.
قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.
دورانی که فوتبالیست‌هایی مثل پله و مارادونا ظهور کردند و به‌شهرت رسیدند هنوز جامعه‌جهانی، جامعه رسانه‌ای و شبکه‌شده نبود و درواقع آن‌ها امکان تبدیل شدن به سلبریتی‌های فوتبالی را نداشتند. سلبریتی‌هایی که هویت برساخته شده رسانه‌ای داشته باشند.
روزنامه دولت در تیتری روی صفحه اول امروز خود از وام ۱۰میلیاردی مهدی محمدنبی پرده برداشت! ایران ورزشی در صفحه داخلی طی گزارشی از این ماجرا درباره سرپرست تیم ملی در جام‌جهانی افشاگری کرد. هنوز به ماجرای سهم نبی در پاداش‌های نجومی تیم ملی رسیدگی نشده
انگلیس باز هم نتوانست جام‌جهانی ۲۰۲۲ را به خانه ببرد اما جود بلینگام، جوان آینده‌داری که با عملکردهای تماشایی‌اش در این تیم بازی کرد، هنوز راه درازی برای کسب بزرگترین افتخارها دارد.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
زننده گل تاریخی ژاپن معتقد است که ماجراجویی ژاپن در جام جهانی تازه شروع شده و این تیم هنوز به هدف خود نرسیده است.
همشهری نوشت: جام‌جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ ماه جاری به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود ولی هنوز سفارت آمریکا ویزای تیم ایران را صادر نکرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای این تیم در تاریخ جام‌جهانی هنوز تفکرات خود را «لو» نداده است که می‌خواهد از کدام بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.
لواندوفسکی که به گلزنی مشهور است، هنوز موفق به زدن گل در جام‌جهانی نشده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید شرایط تیمش برای صعود به جام‌جهانی مساعدتر شده اما هنوز اطمینانی به آن نیست ضمن اینکه باید به گونه‌ای پیش رفت که وابسته به قزاق‌ها و نتایج آنها نباشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید شرایط تیمش برای صعود به جام‌جهانی مساعدتر شده اما هنوز اطمینانی به آن نیست ضمن اینکه باید به گونه‌ای پیش رفت که وابسته به قزاق‌ها و نتایج آنها نباشیم.
ولاهوویچ و میتروویچ دو مهاجمِ بزرگ صرب‌ها، هنوز از نظر جسمانی آماده نیستند و ممکن است دو مهاجمِ دیگر در ترکیبِ صربستان جایگزین آن‌ها شوند.
مجله ورلد ساکر 26 بازیکن انتخابی کی‌روش برای جام جهانی 2022 را پیش‌بینی کرده است.
فیفا هنوز میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ را معرفی نکرده است. کشور‌های اوکراین، اسپانیا و پرتغال روز گذشته به صورت مشترک درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به فیفا ارائه دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ