حسین رضازاده با حکم سجاد انوشیروانی به عنوان مشاور عالی سرپرست در امور این مجموعه و عضو کمیته فنی وزنه‌برداری منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس و اعضای ناظر بر اجرای دستورالعمل قراردادهای ورزشی با حکم رییس فدراسیون فوتبال منصوب شدند.
رییس فدراسیون کشتی حکم سرپرست جدید انستیتو کشتی را صادر کرد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره فعالیت سیاسی آذرمنصوری گفت: استعلام قبلی ایشان برای دبیرکلی حزب اتحاد ملت مبنی بر محرومیت از فعالیت‌های حزبی بود. دوباره استعلام کرده ایم تا مشخص شود که این محرومیت تداوم دارد یا خیر؟
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
حمید سجادی با توجه به پایان دوره ریاست و سرپرستی در فدراسیون‌های بولینگ و بیلیارد و بادبانی احکام جدیدی را صادر کرد.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درخصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
با حکم رئیس فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی به عنوان مشاور تاج انتخاب شد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر و حکم رسمی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده است!
دو هوادار یوونتوس به دلیل رفتارشان در جریان دیدار این تیم مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان توسط دادگاهی در شهر پاریس محکوم شدند.
پیش از این هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور آغاز به کار کرده بود که بحث تعارض منافعی او بطور جدی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت
اینیاکی پنیا، دروازه بان دوم بارسلونا، با حکم فدراسیون فوتبال اسپانیا فردا مجوز حضور در ترکیب اصلی برابر اینترسیتی در کوپا دل ری را ندارد.
وزارت ورزش و جوانان بدون این که توضیحی در مورد شرح وظایف و جزئیات فدراسیون های جدید بدهد، حکم دو سرپرست جدید این فدراسیون ها را صادر کرد.
وزارت ورزش و جوانان بدون این که توضیحی در مورد شرح وظایف و جزئیات فدراسیون های جدید بدهد، حکم دو سرپرست جدید این فدراسیون ها را صادر کرد.
مهدی تاج در حکمی مشاور امور مجامع و مسئول پیگیری‌های ویژه فدراسیون را منصوب کرد.
باشگاه پرسپولیس در پرونده علی علیپور به پرداخت 901 میلیون تومان محکوم شد.
با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری دو پیشکسوت به عضویت کمیته فنی منصوب شدند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: تلعیق جودو ایران در پی احترام به آرمان های انقلاب است و مشخص نیست چرا یک ایرانی پای حکم دادگاه حکمیت ورزش را امضا کرد.
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.
داوود پرهیزکاری به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.
پیامدهای گرمای هوا برای زنان باردار
پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.
حکم های جدید سرپرست موقت فدراسیون وزنه‌برداری برای چهره های معروف این رشته ، جو فدراسیون را تغییر داده است و جامعه وزنه‌برداری را به فدراسیون نزدیک کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ