سرپرست جدید شرکت پخش سها هلال از تهیه حدود ۱۲۰۰ قلم داروی حیاتی و کمیاب توسط این شرکت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند ماه پیش، لایحه حمایت از عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تهیه و در قالب ۹ ماده به دولت ارائه شد. در دولت با بحث و بررسی پیرامون این لایحه، تبصره‌ها و موادی به آن افزوده شد و دولت این لایحه را با حدود ۱۴ ماده مجلس ارائه کرد. در مجلس هم این لایحه به ۷۰ ماده افزایش یافت.
چند ماه پیش لایحه حمایت از عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تهیه شد و در قالب 9 ماده به دولت ارائه گردید.در دولت با بحث و بررسی پیرامون این لایحه تبصره ها و موادی به آن افزوده شد و دولت این لایحه را با حدود 14 ماده مجلس ارائه کرد.در مجلس هم این لایحه به ۷۰ ماده افزایش یافت.
این مادر بیمار هموفیلی با اشاره به قیمت بالای داروی هموفیلی فرزندش، افزود: روزانه هزینه داروی فرزندم حدود ۴۵ میلیون تومان است که ماهانه بیش از یک میلیارد تومان هزینه دارد؛ البته دولت دارو را تهیه کرده و هزینه آن را می‌پردازد اما درخواست ما این است که اجازه دهند این داروی با کیفیت خارجی وارد کشور شود.
یک محقق و پژوهشگر ایرانی در رساله دکتری خود موضوع تهیه نانومواد بر پایه شیمی سبز برای کمک به تشخیص سرطان را بررسی کرد.
دانه‌های فلفل قرمز معمولاً به راحتی جوانه می‌زنند. می‌توانید بذر فلفل را به صورت آنلاین هم بخرید، یا خودتان از فلفل چیلی رسیده برداشت کنید. بهتر است برای برداشتن دانه فلفل تند را انتخاب کنید، ابتدا دستکش بپوشید و آن را از وسط نصف کنید. دانه‌ها را با دست بردارید و در یک ظرف پلاستیکی کم عمق قرار دهید. سپس بگذارید حدود یک هفته در محلی با تهویه مناسب مانند آشپزخانه خشک شوند.
جزئیات حقوق و مزایای حدود ۲هزار کارمند DAA که فرودگاه دوبلین (پایتخت ایرلند) را اداره می کند به دلیل حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سرویس های آن به نام Aon در معرض خطر نشتی قرار دارد.
بنا به اطلاعات رسیده هم‌اکنون حدود ۲۰۰ قلم دارو با کمبود مواجه است که بر روند درمان بیماران تأثیر مستقیم دارد. این درحالی است که به واردکنندگان مواد اولیه دارو ارز ۲۸۵۰۰ تومانی داده می‌شود که آن را نیز به سختی تهیه می‌کنند. آن‌ها همچنین مجبور هستند برای تهیه مواد بسته‌بندی دارو نیز از دلار آزاد استفاده کنند که روی نرخ تمام‌شده دارو تأثیر دارد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از متلاشی شدن ۹ باند تهیه و تولید مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا حدود ۲ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و معمولا با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است. : تاکنون حدود ۱۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه و تعدادی هم فوت کرده‌اند.
سونیا درباره زندگی سختی که داشته می‌گوید: ۱۱سالگی سیگار را شروع کردم و حدود ۱۴ سالم بود که مواد کشیدم. برای تهیه خرج مواد دزدی می‌کردم.
نویسندگان "طلوع همه چیز" نشان می‌دهند حدود ۱۱۰۰۰ سال پیش زمانی که رشد محصولات در اردن، عراق، سوریه و ترکیه کنونی آغاز شد الگو‌های تثبیت شده جست و جو برای تهیه آذوقه و شکار فصلی به سرعت تغییر نکردند و در عوض این مکمل روند‌های بعدی بودند.
بررسی روند تدوین برنامه‌های توسعه در کشور نشان می‌دهد که پس از حدود ۷۰سال که از تهیه نخستین برنامه توسعه می‌گذرد، شاخص‌های امروز اقتصاد ایران فاصله بسیاری با شاخص‌های کشور توسعه یافته دارند.
به گفته«نورد وی پی ان»(یکی از بزرگترین تهیه کنندگان سرویس وی پی ان جهان) تاکنون داده های حدود ۵ میلیون کاربر از کل دنیا سرقت و در یک بازار بات فروخته شده است.
روش تهیه دمنومش گیاه بُن‌سُرخ به این صورت است که یک قاشق غذاخوری از آن‌را در یک لیوان آب جوش بریزید و حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد، این گیاه طعم مطبوع و مزه خاصی به غذا می‌دهد و می‌توان به صورت خشک و تازه درون پلو استفاده کرد.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
نامگذاری شهر ساری با عنوانِ ««پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۲» از سال گذشته این امیدواری را به فعالان و کارشناسان میراثی داده بود که خانه‌های تاریخی در دست مرمت در بافت تاریخی شهر بعد از دو سال سرو سامان می‌گیرند، اما به نظر می‌رسد این اقدام بین‌المللی نیز نتوانسته خانه‌های تاریخی این شهر را از خطرِ تخریب نجات دهد. براساس طرح‌های مرمتی تهیه شده برای خانه‌های تاریخی ساری، سقفِ چند خانۀ قرار گرفته در این طرح حدود دو سال قبل برای بازسازی از روی بنا‌هایی مانند «خانۀ کلبادی»، «خانۀ صادقیان» و خانۀ میرگتی» حذف شدند، اما تصاویر ثبت شده در روز‌های گذشته از این خانه‌ها در بافت تاریخی ساری نشان می‌دهد که عملا هیچ اتفاق مرمتی برای نجات آن‌ها انجام نشده است و برعکس حذفِ سقف‌های قدیمی از این بنا‌های تاریخی در دستِ مرمت، به تخریب آن‌ها سرعت بخشیده است.
مدیرعامل انجمن SMA اعلام کرد: الان بعد از ۱۰ ماه سازمان غذا و دارو به ما می‌گوید که به دلیل مشکلات مالی تنها توانایی تهیه دارو برای ۳۰۰ نفر از بیماران را دارد. این درحالی است که حدود ۷۶۱ نفر عضو انجمن SMA هستند که ۵۰ نفر آن‌ها فوت کردند و تقریبا ۱۵ نفر هم به علت عدم اثرگذاری دارو، کاندید دارو نیستند. درواقع حدود ۶۸۰ نفر در حال حاضر متقاضی دریافت دارو هستند که به گفته سازمان غذا و دارو توانایی تامین دارو برای ۳۰۰ نفر آن‌ها وجود دارد.
مشهد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی و از محل نیات واقفین خیر اندیش حدود ۴ هزار بسته تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
این روز‌ها فهرست بلندبالایی از دارو‌های ضروری و حیاتی برای بیماران صرع وجود دارد که تهیه‌کردنشان به کابوس شبانه بیماران و خانواده‌ها تبدیل شده است. پزشک با معاینه یا ویزیت چندین‌ماهه به دارویی رسیده که روی بیمار تأثیر مثبت داشته است. بیماری که طی یک ماه، حدود شش بار تشنج داشته، کارش به بستری روی تخت بیمارستان می‌رسیده، در ماه فقط یک بار تشنج می‌کند و تشنج مقاوم به درمانش به دارویی جواب داده، اما حالا دارو به صورت ناگهانی کمیاب و حتی نایاب می‌شود.
در هفته چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از خانم‌هایی که بلیت الکترونیکی تهیه نکرده بودند حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شدند اما دیگر تحت هیچ شرایطی این اتفاق تکرار نمی شود.
همراه بیمار گفت: حدود ۴۰ روز قبل بود که مادرم را به دلیل «زمین خوردگی» به بیمارستان نیشابور انتقال دادیم و بنا به نظر پزشکان به دلیل شکستگی استخوان پا بستری شد تا عمل «پلاتین گذاری» انجام شود. این درحالی بود که هزینه زیادی را متحمل شدیم و «پلاتین ها» را نیز در بیمارستان تهیه کردند. اما از چند روز قبل تورم وحشتناکی در پای مادرم پدیدار شد و درد جانکاهی وجودش را فرا گرفت. وقتی با همه سختی‌ها دوباره او را نزد متخصصان ارتوپدی بردیم و تصویر برداری‌ها انجام شد به حقیقت تلخی رسیدیم که بیانگر کج شدگی یا شکستگی «پلاتین» در پای مادرم بود.
دختر نوجوان گفت: مرد رمال پیشنهاد داد که به یکی از روستا‌های اطراف تهران بروم و در کنار قبر شماره ۱۷ گورستانی که اسمش را هم به من گفته بود، طلاهایم را دفن کنم. او حتی از من خواست که از این کار فیلم و عکس تهیه کنم و برایش بفرستم و حدود ۲۴ ساعت بعد، به گورستان برگردم و طلا‌ها را بردارم.
هدف «آلبر کان» این بود که تصویری بزرگ و کامل از زندگی بشر در آن دوره ثبت کند و از سال ۱۹۰۸ میلادی عکاسانی به بیش از ۵۰ کشور جهان فرستاد و بیش از ۲۰ سال طول کشید تا حدود ۷۲ هزار عکس و ۱۰۰ ساعت فیلم از سراسر دنیا تهیه و آرشیو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ