سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از واژگونی اتوبوس کارگران یک مجموعه صنعتی در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در مناطق مرکزی این کشور، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی و حریق وانت پراید در محدوده خیابان دماوند ـ سه راه آزمایش و فوت راننده این خودرو خبر داد.
حادثه ترافیکی در استان ازیلال مراکش به جان‌باختن ۲۴ مسافر یک اتوبوس انجامید.
فومن- رئیس جمعیت هلال احمر فومن از فوت یک نفر در واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ماسوله خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند.
ری- واژگونی مینی بوس در بخش کهریزک در جنوب تهران سبب مصدومیت ۲۰ نفر شد.
ری- واژگونی مینی بوس در بخش کهریزک در جنوب تهران سبب مصدومیت ۲۰ نفر شد.
پیشوا- شامگاه پنجشنبه یک دستگاه مینی بوس کاروان عروسی در پیشوا واژگون شد و طی این حادثه ۳ نفر فوت و ۱۰ تن مصدوم شده اند.
تبریز- واژگونی مینی بوس در محور شبستر در آذربایجان شرقی ۱۷ نفر مصدوم درپی داشت.
جمعیت هلال‌احمر از واژگونی مینی بوس در اصفهان و مصدومیت ۱۰ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
منابع محلی پاکستانی از کشته شدن ۲۰ نفر از جمله ۱۱ کودک بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ایالت سند خبر دادند.
منابع محلی پاکستانی از کشته شدن 20 نفر از جمله 11 کودک بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ایالت سند خبر دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ ۲ سرنشین یک مینی‌بوس در اثر برخورد به یک خاور و واژگونی در جاده خاوران خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی مینی بوس و مصدومیت ۱۰ نفر در ایذه خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس‌در عراق ۲ کشته و ۱۸ مصدوم داشت بر جا گذاشت.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۲ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در مسیر اهواز به غیزانیه خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه ۸ مصدوم با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شدند، گفت:۲ نفر از مصدومین با آمبولانس‌های هلال احمر و مابقی توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از واژگونی یک مینی‌بوس در گیلانغرب و مصدوم شدن ۱۰ نفر خبر داد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۵۳۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۴ هزار و ۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ