سرپرست دبیری فدراسیون اعلام کرد که ۷۰ درصد مجموعه وزنه‌برداری به غیر واگذار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار با جدایی از پاری سن ژرمن به باشگاه الهلال عربستان سعودی با انتقالی به ارزش ۸۶ میلیون پوند موافقت کرد و به اقامت ۶ ساله خود در پاریس پایان داد. با توجه به موفقیت آمیز بودن تست‌های پزشکی، قراردادی دو ساله با تیم الهلال در ریاض امضا خواهد کرد و تبدیل به سرشناس‌ترین بازیکنی خواهد شد که در تابستان با هزینه‌های گزاف نقل و انتقالات به لیگ برتر عربستان پیوسته است.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
یک رسانه فرانسوی از امضای قرارداد 185 میلیون یورویی شارل لکلرک با فراری ایتالیا خبر داد.
قرارداد همکاری بین مدیران عامل بانک گردشگری و فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای خرید کالای قسطی بدون هیچگونه سودی از طریق زی کارت  امضا شد. این قرارداد را محمدرضا فهمی مدیرعامل و حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری و محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه امضا کردند.
میلاد سرلک قرارداد خود را به مدت یک‌فصل دیگر با‌ پرسپولیس تمدید کرد.
شرکت انرژی قطر، قرارداد طولانی مدتی برای تامین میعانات گازی گروه اینوک دبی (متخصص در زمینه نفت و گاز) امضا کرد.
منابع عراقی اعلام کردند که عراق و شرکت فرانسوی توتال، قراردادی کلان برای اجرای چند پروژه نفت، گاز و انرژی های تجدید پذیر به امضا رساندند.
روبن نوس، بازیکن ملی پوش پرتغالی با عقد قراردادی سه ساله به الهلال پیوست.
امضای قرارداد نکونام و استقلال به فردا موکول شد
منابع قطری از امضای قرارداد گازی طولانی مدت این کشور با چین خبر دادند.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
بر اساس اعلام سازمان لیگ امضای قرارداد ارزی با بازیکنان و مربیان ایرانی ممنوع شده است.
قرارداد مربیان تیم ملی فوتسال ایران در سال جدید هنوز امضا نشده است.
مدیران نفت مسجدسلیمان با پلن جدیدی به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم خود هستند.
اندریک، ستاره برزیلی، که چند ماه قبل با امضای قراردادی به رئال مادرید ملحق شد روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۳ میلیاردتومان خبر داد.
عربستان و سلطان نشین عمان قراردادی در زمینه ارتباطات و کابل های دریایی به امضا رساندند.
رسانه الرایه قطر از قریب الوقوع بودن امضای قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر خبر داد.
پورعلی‌گنجی که در تیم‌های قطر و بلژیک و چین بازی کرده، پس از سال‌ها ادعای علاقه به پرسپولیس و بدون داشتن مشتری، با سرخ‌ها قرارداد دوساله امضا کرد حالا علنی از جدایی زودهنگام بدلیل بی‌انگیزگی حرف می‌زند. آیا قرارداد در فوتبال ایران کشک است؟
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
چین با انتشار ویدئویی مقارن با اعلام سفر احتمالی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جزیره تایوان، به اقدامات تحریک آمیز واشنگتن هشدار داد.
کاوه رضایی بدون امضای قرارداد در اردوی استقلال!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ