معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی ۵ رشته زیر مجموعه این فدراسیون را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی حداکثر تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ آغاز و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۴ ادامه خواهد داشت.
گلکسی A۵۴ با چیپست اختصاصی جدید سامسونگ به نام Exynos ۱۳۸۰ به دست مشتریان می‌رسد. این چیپ ۵ نانومتری در واقع نسخه بهبود یافته همان چیپ Exynos ۱۲۸۰ است که در گلکسی A۵۳ به‌کار رفته بود. پردازنده اگزینوس ١٣٨۰ شامل ۴ هسته قدرتمند ٢.۴ گیگاهرتزی Cortex-A۷۸ در کنار ۴ هسته کم‌مصرف ٢.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۵ می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ MP۵ نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند. دیجیاتو مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی را در اختیار دارد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۱۳ هزار هکتار معادل ۵ درصدی شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: ۹۶ درصد مزارع برنج گیلان به مرحله خوشه دهی رسیده است.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از اعزام قطعی ۱۰ رشته ورزشی به سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) خبر داد و گفت: در مورد ۲ رشته دیگر تیمی نیز احتمال اعزام وجود دارد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی المپیاد دانش آموزی به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: ورزش دانش آموزی نیاز به حمایت بیشتر دارد تا بتوانیم جوابگوی ۱۶ میلیون دانش آموز سراسر کشور باشیم.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته دوومیدانی، گفت: با وجود این که از سال ۹۸ به مدت ۴ سال به دلیل دوپینگ از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم بودم و ۵ ماه دیگر  محرومیتم به پایان می رسد، اما هنوز وضعیتم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته دوومیدانی، گفت: با وجود این که از سال ۹۸ به مدت ۴ سال به دلیل دوپینگ از شرکت در رویدادهای ورزشی محروم بودم و ۵ ماه دیگر  محرومیتم به پایان می رسد، اما هنوز وضعیتم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
رصدکنندگان کانال ها‌ی فروش سوال می‌گویند، از ابتدای برگزاری امتحانات نهایی، به‌طور متوسط ۵ تا ۲۰ دقیقه پس از برگزاری آزمون سوالات منتشر شده است. از میان تمام رشته‌ها، بیشترین تقاضا برای دستیابی به سوالات علوم تجربی است، پس از آن رشته علوم انسانی و کمترین تقاضا هم برای رشته ریاضی است.
رشت - استاندار گیلان با اشاره به گذشت پنج دهه از احیای تالاب انزلی و بی نتیجه بودن اجرای این طرح گفت: کوتاهی و قصور متولیان امر احیا و حفظ تالاب‌های گیلان پذیرفتنی نیست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می‌شود، گفت:نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد.
اردبیل - رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان اردبیل گفت: ۵ نفر از ورزشکاران نابینا و کم بینای استان اردبیل در ۴ رشته ورزشی حضور موفق داشته و در اردوهای تیم ملی حاضر هستند.
فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
رییس انجمن والیبال ناشنوایان از شروع دوباره فعالیت والیبال ناشنوایان بعد از ۵ سال توقف خبر داد و گفت: سعی داریم دوباره این رشته را المپیکی کنیم.
بعد از حضور وزنه‌برداری در المپیک توکیو ۲۰۲۰، این بار با اندکی تفاوت در پاریس این رشته حضور خواهد شد.
بعد از حضور وزنه‌برداری در المپیک توکیو ۲۰۲۰، این بار با اندکی تفاوت در پاریس این رشته حضور خواهد شد.
رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه ۵ آتش نشان با ۲ خودرو اطفا به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: اتصالی در سیستم سیم کشی برق از ناحیه تهویه سرویس بهداشتی باعث بروز این حادثه شده بود.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.
آزمون ۵ رشته کاردانی نظام جدید برگزار می شود
محمدرضا پور دستمالچی گفت: اولین خطا در انتخاب رشته این است که فرد نباید بدون اطلاعات کافی دست بکار شود، مثلا مشاوری مدعی می‌شود که فردی با رتبه ۵ هزار پزشکی قبول شده و دیگر نمی‌گوید سهمیه هم برای او لحاظ شده است.
امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. عملکرد شش ماهه شپدیس چگونه بود؟ این شرکت ها سه ماهه چقدر سود ساختند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ