کریمی در خصوص حضور این ماجرا‌ها گفت: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل تعزیرات استان سمنان، با بیان اینکه این نهاد در سال ۱۴۰۱ به حدود ۱۱ هزار پرونده رسیدگی کرده است، گفت: تعداد پرونده های تخلف مطروحه در تعزیرات نسبت به سال قبل بیشتر شده است.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در اطلاعیه‌ای از هموطنانی که قصد سفر به جمهوری‌آذربایجان دارند خواست که قبل از سفر و از طریق سامانه «آسان ویزا» اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی کرده و یا جهت دریافت روادید در گذرنامه حضورا به نمایندگی های دیپلماتیک و سرکنسولگری های این کشور مراجعه کنند.
صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی، نویسنده و تحیلگر سیاسی اصلاح طلب به تازگی در توییتر خود به کوچک شدن اندازه نان و افزایش قیمت آن در مقایسه با دوران پهلوی اشاره کرده و با اشاره به فضای سیاسی دوران قبل از انقلاب اسلامی ۵۷، به وضعیت سیاسی فعلی کشور طعنه زد که با واکنش هایی روبه‌رو شد.
تلسکوپ فضایی کپلر قبل از آنکه ۵ سال قبل برای همیشه خاموش شود، آخرین کشف خود را ثبت کرد. محققان با رصد آخرین داده های تلسکوپ ۲ سیاره مینی نپتون و یک سیاره احتمالی را رصد کرده اند.
طی روز های گذشته جواد اوجی وزیر نفت اعلام کرد؛ میعانات گازی ذخیره شده به صفر رسید. مساله ای که دولت قبل را با چالش های جدی روبرو کرده بود.
اگر اخبار استیضاح وزیر صمت را پیگیری کرده باشید قطعا با ادعای «اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان» مواجه شده اید که از زبان دو تن از نمایندگان مجلس مطرح شده است .این ادعا موجب شد تا مقامات دولتی توضیحات و جوابیه های مطولی صادر کنند اما این دو نماینده همچنان بر برخی از ادعاهای خود تاکید داشتند.
در این مطلب یادگار امام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی ضمن انتقاد از سیاست های انقباضی صداوسیما، نظراتی را که قرار بوده است با حضرت امام و یا در جلسه ای مرتبط با این موضوع مطرح کنند از قبل یادداشت کرده اند.
نمایش تیم رضا عنایتی در برابر استقلال از دقیقه یک بازی نشان داد، نفت مسجد سلیمان با هفته های قبل خیلی فرق کرده است.
برخی معتقدند عفو رهبری، «عفو نیست بلکه حکم حکومتی است». محسن برهانی حقوقدان با ذکر این مطلب تاکید می کند که مجریان با تبصره های «من درآوردی»، شیرینی این اقدام حکمیانه را نکاهند. و این دستور شامل تمامی مراحل از قبل از دستگیری، تا دادسرا و دادگاه و تجدید نظر است. اغلب حقوق دان ها نیز چنین استنباطی را به اشکال دیگر ارائه کرده اند.
ارومیه - رئیس جمهور در جمع مردم روستای زلزله زده بدلان خوی گفت: از سه ماه قبل در زمین لرزه خوی دولت برای بازسازی این مناطق تلاش های زیادی کرده و این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.
هفته پیش و قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز اعلام شد که پلیس آنها را شناسایی کرده است.
تیم تازه صعود کرده ملوان به لیگ برتر، دوباره به روزهای اوج خود در دهه های قبل برگشته است.
در بخشی از صحبت های شی جین‌پینگ، رییس‌جمهور چین می خوانیم: تماس‌های بین چین و کشور‌های عربی به بیش از ۲۰۰۰ سال قبل بازمی‌گردد. جریان‌های مداوم کاروان‌ها در امتداد جاده ابریشم زمینی و بادبان‌های متحرک در امتداد جاده ادویه دریایی شهادت داده‌اند که تمدن‌های چینی و عربی با یکدیگر تعامل کرده و یکدیگر را از یک سوی قاره آسیا تا سوی دیگر آن الهام بخشیده‌اند.
مرد معتادی که از حدود 18 ماه قبل با سرقت های سریالی از زعفران فروشی های مشهد، کسبه هسته مرکزی شهر را عاصی کرده بود، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری نجفی به دام افتاد.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده است. از گرفتن پنالتی رونالدو تا لگد به صورت اسطوره فوتبال پرتغال!
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل را پرداخت کرده و کل تعهدات باقیمانده تا پایان سال بابت تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های قبل، ۸۷.۶ هزار میلیارد تومان است.
باشگاه بارسلونا بیانیه ای صادر کرده و به افشای خواسته های لیونل مسی قبل از جدایی، واکنش نشان داد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.
«همچون اوبامایِ سال 2015، بایدن نیز نسبت به هشدارهای مکرر و دوحزبی(از جانب احزاب دموکرات و جمهوریخواه) به خود مبنی بر اینکه قانونگذاران آمریکایی قبل از حصول هرگونه توافق با ایران و لغو تحریم‌ها علیه این کشور باید مورد مشورت قرار گیرند، بی اعتنایی پیشه می کند. مقام های دولتِ کنونی آمریکا هرگونه مخالفت با احیای برجام را به دلیل اینکه تحت انگیزه های سیاسی قرار دارند و به مسائل اصولی توجهی ندارند، قویا رد کرده و می کنند. مساله ای که می تواند تبعات به شدت مخربی را برای هرگونه توافق احتمالیِ جدید به همراه داشته باشد.»
بازیکن ذوب آهن می گوید تصور نمی کند تیم های زیادی بتوانند برابر پرسپولیس کلین شیت کرده و امتیاز کسب کنند.
یونس علی رحمتی ۳۸ سال سن دارد و در دوران فوتبال خود برای تیم های مثل الریان و ام صلال بازی کرده است. او که به زبانهای انگلیسی، عربی و فارسی تسلط دارد، فصل قبل جایگزین موقت هالگریمسون ایسلندی شد
کارشناسان توضیح می‌دهند که احتمال اینکه فرد در معرض شوک الکتریکی از شارژر تلفن قرار بگیرد، کم است، اما در صورت استفاده از شارژر ناسازگار یا نامرغوب، خطرات آن افزایش می‌یابد، زیرا به درستی عایق بندی نشده و این امر منجر به آتش‌سوزی، گرم شدن بیش از حد یا برق‌گرفتگی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ