نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما موظفیم مقدمات برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را که در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، فراهم کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
رئیس جمهور روسیه از مقامات دولتی و شهری این کشور خواست تا برای تردد از خودروهای ساخت مسکو استفاده کنند.
وضعیتی که بی شباهت به نوعی از نبرد نیست؛ نبردی که در یک سوی آن مقامات سازمان سنجش و دیگر متولیان برگزاری کنکور سراسری و حتی ارکان قانون گذاری و قضایی قرار دارند و در سوی دیگرش، شبکه‌های سودجویی که از تقلب در کنکور ارتزاق می‌کنند و ناگفته پیداست که مشتریان پر و پا قرص و دست به نقدی هم دارند، تا جایی که مرز‌های توسعه یافته امنیت این آزمون را هم در نوردیده اند و حتی قطع اینترنت هم نتوانسته سد راهشان شود.
سفارت چین در آمریکا به مقامات واشنگتن هشدار داد که رئیس‌جمهور آمریکا باید از اظهارات اخیرش درباره همتای چینی‌اش عقب‌نشینی کند، درغیراین‌صورت باید «پیامدهای» آن را بپذیرند.
تیم فوتبال آپوئل در مرحله دوم مقدماتی لیگ کنفرانس، باید به مصاف تیمی از صربستان برود.
گئورگی گولسیانی باید خیلی زود خودش را آماده حضور در ترکیب تیم ملی گرجستان کند.
گئورگی گولسیانی باید خیلی زود خودش را آماده حضور در ترکیب تیم ملی گرجستان کند.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که بدون‌ شک «عروسک‌گردان‌»های اوکراین در لندن و واشنگتن درباره ثبات ذهنی مقامات ارشد کی‌یف نگران شده‌اند.
هفت تن از کارکنان کنگره و مقامات رسمی دولت آمریکا از برگزاری اولین جلسه محرمانه دولت جو بایدن برای تمامی سناتورها با محوریت ایران خبر دادند؛ جلسه‌‌‌ای که عصر روز گذشته به وقت واشنگتن برگزار شد و طی آن مقامات ارشد این کشور توضیحاتی در خصوص مساله ایران ارائه دادند.ب
مقامات ارمنستان مدعی دهستند که هدف الهام علی اف از بستن گذرگاه لاچین، گروکشی و ایجاد فشار به ایروان برای موافقت آن‌ها با بازگشایی کریدور موسوم به «زنگزور» است.
مقامات امریکایی در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی با ایران را محدود کنند و در عین حال میزان همکاری کشور‌های منطقه با امریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری به ایران را بسنجند؛ بنابراین سیاست ایران بسیار مهم است که در مواجهه با این مسائل چه کاری انجام دهد
در دیدار مدیر ارشد اجرایی تیک تاک با مقامات ارشد اتحادیه اروپا در بروکسل، اتحادیه به این شرکت هشدار داده تا از قوانین منطقه پیروی و ایمنی داده های کاربران را تضمین کند.
عضو کمیسیون برنامه بودجه با بیان اینکه در دو سال اول باید مقدمات نهضت ملی مسکن از جمله تخصیص زمین فراهم شود، گفت: دولت باید موضوع تعیین سهم زمین بین دولت و شهرداری ها را تعیین تکلیف کند.
سخنگوی کرملین بیان داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه تماس مقدماتی بین روسیه و آمریکا در خصوص امکان برگزاری یک نشست بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: تمرکز ما در تهیه این آیین نامه، توجه هم‌زمان بر چگونگی صدور مجوز تجمعات و نیز تامین امنیت تجمع کنندگان بوده است. تشکل‌های سیاسی، صنفی و اجتماعی در قبال دریافت مجوز برپایی تجمع به عنوان یک حق پذیرفته شده در قانون اساسی، الزاماتی را نیز باید رعایت کنند. همچنانکه دستگاه دولتی متولی صدور مجوز یعنی وزارت کشور نیز، موظف است الزامات و مقدمات این امر را فراهم کند. اکنون ما هم روی چگونگی صدور مجوز و هم برقراری امنیت تجمع کار کرده ایم.
مقامات ارمنستان و جمهوری آذربایجان هر یک درخواست هایی را از طرف مقابل مطرح کردند.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
مقامات دولت آلمان می‌گویند به منظور مقابله با کاهش واردات گاز از روسیه و ذخیره گاز برای روزهای سرد زمستان، مردم این کشور باید مصرف گازشان را کاهش دهند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ