رسانه های عبری در گزارش هایی به دلایل پشت پرده عدم تبریک مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن به نتانیاهو در پی پیروزی وی در انتخابات اخیر پرداخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌سرریزشدن اعتراضات فرانسه به دو کشور بلژیک و سوئیس، سران آلمان و دیگر مقامات اروپا را به هراس انداخته‌است؛ قاره‌ای که در فضای پسابحرانِ اوکراین، بیش از همیشه آسیب‌پذیر و مستعد بحران است.
منابع متعددی از تغییر جوادی خبر می‌دهند و پیگیری‌های «تابناک» از مقامات مختلف نیز منجر به تکذیب این خبر نشد. به نظر می‌رسد اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، در آینده نزدیک خواهد بود؛ چرا که فارابی در ماه‌های آینده درگیر تولیداتش برای جشنواره فجر چهل و دوم خواهد شد و تغییرات در آن دشوار خواهد شد.
بسیاری از ناظران معتقدند این پرسشنامه با هدف پژوهش انجام نشده است و تنها حُسن آن برای مدیران این است که یک گزارش از نتایج مخدوش آن برای مقامات بالادستی بنویسند که ۹۸ درصد دانش‌آموزان در مسیر مطلوب ما هستند.
مقامات نظامی صهیونیست گفتند که عملیات تله و کمین نیروهای مقاومت که مملو از مواد منفجره بود، غافلگیر کننده و بسیار شبیه بمب‌های استفاده شده در جنوب لبنان توسط حزب‌الله و غزه توسط حماس بود.
در عهد ناصری شکایت از دولتی‌ها و مقامات و درباریان به اوج می‌رسد. همین موضوع باعث شد تا شاه قاجار دست به ابتکاری بزند و سال ۱۲۵۲ شمسی دستور ساخت «صندوق عدالت» را بدهد که به «صندوق عدالت ناصری» معروف شد.
سه‌شنبه ۲۸فروردین سال۱۳۴۱ مقامات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند تعداد درشکه‌ها و گاری‌های تهران افزایش پیدا کرده و در خیابان‌های جنوبی شهر بیش از ۸۰۰درشکه مشغول به‌کار هستند. به همین دلیل، آن‌ها باعث بند آمدن خیابان‌ها و اختلال در عبور و مرور شده‌اند.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
معترضان فرانسوی برای رساندن صدای اعتراض خود به‌گوش مقامات دولت، دست به اثاثیه آشپرخانه برده‌اند؛ کشوری در ظاهر مهد دموکراسی که در عمل تظاهرات با قابلمه و ماهیتابه را نیز برنمی‌تابد.
مقامات کشور عراق به جعل نام «خلیج فارس» پرداختند و روز گذشته نیز نخست‌وزیر عراق، در سفرش به آلمان بار دیگر نام جعلی خلیج فارس را استفاده کرد
نماینده مردم چابهار با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مقامات پکن، استفاده از ادبیات دیپلماتیک متناسب با چنین اقدامی را ضروری دانست و تأکید کرد: «سفیر چین حتما باید احضار شود نه این‌که بگویند ما سفیر را خواسته‌ایم. چرا که ادبیات دیپلماتیک هم فوق‌العاده مهم است که متاسفانه آن انتظاری که از وزارت امور خارجه داشتیم برآورده نشد.»
یک شهروند بدون آنکه نامش فاش شود در مصاحبه با "رادیو آسیای آزاد" (RFA) گفت: «شهروندان این کشور اعتراض دارند که چرا مقامات مردم را مجبور به تغییر اسامی فرزندانشان می‌کنند.»
یک شهروند بدون آنکه نامش فاش شود در مصاحبه با "رادیو آسیای آزاد" (RFA) گفت: «شهروندان این کشور اعتراض دارند که چرا مقامات مردم را مجبور به تغییر اسامی فرزندانشان می‌کنند.»
مقامات روسیه می‌‎گویند توافق‌نامه غلات از اهداف اصلی خود یعنی مقابله با بحران غذایی در جهان دور شده و زمینه‌ای را برای حمله هوایی به ارتش روسیه ایجاد کرده است.
با کاهش تولید اوپک پلاس و جدال لفظی مقامات آمریکا و عربستان، این پرسش مطرح می‌شود چه عواملی موجب شده که مقامات ریاض به درخواست واشنگتن برای افزایش تولید نفت توجهی نداشته باشند.
معلوم نیست چرا وقتی گفته می‌شود فلان بازیکن سرشناس بازداشت شده کسی این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند. اگر طرف واقعا به صورت قانونی و با حکم دادستانی بازداشت شده باید همه بدانند و اگر هم بازداشت نشده باید جلوی شایعات گرفته شود.
آیا خانم معاون، آن هم در دولتی که بسیار سختگیرانه درباره فضای اینترنت رفتار می‌کند تولید و ارائه خدمات فیلترشکن را مصداق فعالیت دانش‌بنیان می‌داند؟ ایشان اگر در بسیاری از نظام‌های حقوقی دیگر جهان مسئولیت داشت امروز به خاطر همین اظهارنظر گمراه کننده و غیرواقعی نه فقط باید استعفا می‌داد بلکه در معرض پیگرد قانونی هم قرار می‌گرفت.
یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ در واکنش به انتقال بانوان طرفدار تیم استقلال به طبقه دوم توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر بازداشت یکی از مشاورانش در وزارتخانه گفت: یک نفر از مقامات اطرافیان ما بازداشت شده و ما اطلاع نداریم به چه دلیل بازداشت شده است. شاید افرادی از نظر سیاسی با من زاویه داشته باشند، اما اگر کسی در موضوع اقتصادی مسئله‌ای داشته باشد، حتی اگر چشمم هم باشد باید تخلیه شود.
سفر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان به بحرانی فیمابین آمریکا و چین منجر شد و از آن زمان این جزیره میزبان مقامات بیشتری از آمریکا است.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.
حمله نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومتی «جهاد اسلامی» در نوار غزه عمق خشم و عصبانیت فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی این رژیم از جهاد را به نمایش گذاشت.
آنچه از زبان مقامات ایرانی مطرح می‌شود، با عملکرد آنها‌ متفاوت است، همان‌گونه که مشابه این وضعیت در طرف آمریکایی هم دیده می‌شود. با‌این‌حال اگرچه نمی‌توان از شکست صددرصدی مذاکرات احتمالی پیش‌رو در وین و عدم احیای برجام گفت، اما به نظر می‌رسد وزنه مرگ کامل توافق هسته‌ای بر احیای آن می‌چربد.
گزارش عملکرد گروه ماشین آلات و دستگاه‌های برقی را در مطلب زیر مورد بررسی قرار داده ایم؛ بهترین و بدترین عملکرد‌های این گروه از آن کدام نمادهاست؟
طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه های مشمول ماده (۲۹) از خرداد ماه امسال موظف به انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد مقامات و مدیران بودند که هنوز این امر اجرایی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ