روزنامه کومرسانت گزارش کرد کرملین به مقاماتی که مسئول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه هستند، دستور داد استفاده از آیفون اپل را به دلیل احتمال آسیب پذیری این گوشی در برابر سرویس‌های اطلاعاتی غربی، متوقف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ سامسونگ رهبری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست گرفت. حالا برای اولین بار، اپل می‌تواند برای یک سال کامل برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهانی شود.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.
سری آیفون 15 از فناوری باتری پشته‌ای استفاده خواهد کرد. در این فناوری از تکنیکی به نام ورقه‌سازی برای تولید باتری‌ها استفاده می‌شود.
پس از آنکه سرویس اطلاعاتی روسیه اپل را متهم به همکاری با دولت آمریکا برای انجام عملیات خرابکارانه کرد، به مقامات این کشور دستور داده شد از آیفون استفاده نکنند.
اگر چه هنوز اطلاعات رسمی و کاملی در مورد آیفون ۱۵ منتشر نشده و چند ماهی تا رونمایی از این گوشی باقی است، نمی‌توان این گوشی را به‌صورت رسمی و تخصصی مورد ارزیابی قرار داد؛ ولی گمانه‌زنی‌ها در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۵ به اندازه‌ای که بتوان اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل گوشی را با آیفون ۱۴ با هم مقایسه کرد وجود دارد.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
اکنون سوال این است که چرا موتلفه‌ای داعیه دار مذهب و تعهد، اجناس مورد استفاده اش که اغلب در معرض دید افکار عمومی قرار دارد باید خارجی و لوکس باشد؟ آیا این موضوع در برابر استقلال طلبی ایشان امری متناقض و پارادوکسیکال به شمار نمی‌رود؟
شایعات درباره آیفون ۱۵ پرومکس همچنان در فضای آنلاین جریان دارد. اکنون اخبار جدید حاکی از آن است که احتمالا آیفون ۱۵ نازک ترین لبه ها را میان دستگاه های این شرکت خواهد داشت.
برخلاف سابق، مردم دیگر برای خرید جدیدترین مدل آیفون، صف نمی‌کشند. چه اتفاقی برای گوشی افتاده است که زمانی صنعت تلفن هوشمند را متحول کرد.
آیفون ۱۵ پرو مکس در بین تمام گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را خواهد داشت و رکوردی که درحال‌حاضر در اختیار شیائومی ۱۳ است را می‌شکند.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
طبق ادعای یکی از منابع صنعتی، اپل امسال هم مانند سال گذشته میلادی، تنها در مدل‌های پرو از نمایشگر LTPO استفاده می‌کند و به همین دلیل تنها خریداران این محصولات به فناوری پروموشن یا رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز دسترسی پیدا خواهند کرد:
گفت‌ و گوی لو رفته نامزد هیات فوتبال استان فارس با رئیس وقت فوتبال این استان را مشاهده می‌کنید که برای زدن یک نامه تاییدیه پیشنهاد گرفتن یک گوشی آیفون ۱۳ را می دهد.
گمرک فرودگاه امام خمینی اعلام کرد، بر اساس بخشنامه وزارت صمت، از امروز اول اسفند ماه آیفون۱۴ در سامانه گمرک ایران ثبت نخواهد شد.
یک حساب کاربری در توئیتر ادعا می کند سری آیفون ۱۵ با نمایشگرهایی یکسان با آیفون ۱۴ عرضه می شود. همچنین این دستگاهها لبه های نازک تر و گوشه های خمیده خواهند داشت.
در سیستم پریسکوپی که مدت‌هاست در دنیای اندروید وجود دارد، نور وارد لنز تله‌فوتو شده و روی یک آینه زاویه‌دار به سمت سنسور دوربین، بازتاب می‌شود. تغییر جهت نور در هنگام حرکت، منجر به دستیابی به زوم اپتیکال طولانی‌تر بدون افت کیفیت می‌شود.
روکش نقره‌ای آیفون ۱۵ پرو در رندرهای مفهومی فاش‌شده از این محصول ما را یاد آیفون ۶ می‌اندازد که البته این موضوع نکته‌ی بدی نیست زیرا گوشی مذکور یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها میان کاربران سرتاسر جهان بود.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تاکید کرد: دولت قولی فعلاً برای ریجستر شدن ایفون ۱۴ نداده است، مردم باید مراقب سوءاستفاده گران باشند و به هیچ عنوان اقدام به خرید کالای قاچاق نکنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: روند رجیستری آیفون ۱۴ در حال انجام است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
به گفته مقامات دولتی هند فاکسکان تصمیم دارد نیروی انسانی خود را در کارخانه آیفون سازی این کشور طی ۲ سال ۴ برابر افزایش دهد. به عبارت دیگر ۵۳ هزار کارگر جدید استخدام کند.
طبق گزارشی جدید آیفون SE۴با نمایشگر ۶.۱ اینچی و بریدگی روی آن عرضه می شود. همچنین پیش بینی می شود طراحی آن مشابه آیفون ایکس خواهد بود.
در این مقاله به بررسی کامل مشخصات دو گوشی آیفون 14 پرو و گوگل پیکسل 6 پرو و مقایسه آنها با یک دیگر خواهیم پرداخت.
آیفون ۱۴ پرو مکس به تازگی راهی بازار شده است و ما در اینجا قصد داریم تا این پرچمدار جدید اپل را با پرچمدار برتر شیائومی یعنی شیائومی ۱۲ اس اولترا مقایسه کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ