سرپرست فدراسیون بوکس ایران درباره برنامه‌های فعلی خود و خواسته‌های وزارت از او در شرایط فعلی صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت به خاطر هدف بزرگتری که داشته، در بازگشت به تشک بعد از مصدومیت از 63 به وزن المپیکی 60 کیلوگرم رفته است.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
وحیدی اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، گفت: تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود.
ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس مقابل گل‌گهر اعلام شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از مدیران این باشگاه خواست که برای جذب لائوتارو مارتینز اقدام کنند.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی، مدعی شد امکان تغییر شرایط جدول در ادامه فصل وجود دارد.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
شهردار منطقه ۱۳ از تغییر جهت حرکت خودروها در برخی از معابر منطقه با هدف کاهش بار ترافیکی محدوده توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد روسیه موفق شده است کل صادرات نفتی که بر سر اوکراین، هدف تحریم‌های غربی قرار گرفته بود را به کشورهای دوست تغییر دهد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان آینده با هدف انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه حاضر است وینیسیوس جونیور را قربانی کند.
تلخابی: هدف پرورش اندام تغییر نگاه مدیران ارشد کشور و توسعه سلامت عمومی است
این میزان از تغییر و تحول نشانگر بی برنامگی است. اصلا هم موضوع جدیدی نیست و از همان سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌ها و نهاد‌های مختلف هرگاه نمی‌توانند در حل مشکلات مفید باشند و اقدام مناسبی انجام دهند، مداوم سراغ راهکار‌های کوچک و دم دستی می‌روند
تربت حیدریه ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از روی تبلیغات فراوان بر روی یک سری ضعفی که وجود دارد جریان نظام محاسبه را تغییر می‌دهد.
سازمان مجاهدین خلق دو هدف را دنبال می‌کند؛ نخست پاک کردن تاریخ خونین و سیاه خود از سابقه فعالیتش و دوم، استفاده از نام‌ها و عناوین جدید برای جذب سمپات‌ها و حامیان جوان؛ حامیان جوانی که با مشغولیت در نام‌ها و عناوین جدید کمتر راهی به سازمان مجاهدین می‌برند و بنابراین درباره سابقه این سازمان پرس‌و‌جویی هم نمی‌کنند.
طراحان این پوستر اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره‌ ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند.
طراحان این پوستر، اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند. قرار نبوده ما لزوما زنان همراه با جمهوری اسلامی را به تصویر بکشیم بلکه زنانی که در این مملکت و با استفاده از آزادی و امنیت و امکانات موجود در آن، در زمینه کاری خود موفق شده‌اند را به‌صورت محدود لیست کرده‌ایم.
به گفته مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تغییر مدیریت غیرفعال به مدیریت فعال، افزوده شدن رکن بازارگردان و امکان‌پذیر شدن ورود دارنده واحدهای ممتاز جدید، سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم بوده است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی تیمش را با چهار تغییر در نیمه دوم مصاف با سنگال راهی میدان کرده است.
خبرنگار شبکه آلمانی اعلام کرد: پهپادهای انتحاری ایرانی بسیار قدرتمند بوده و کارآیی بالایی دارند.نیروهای روسی از این پهپادها در زاپروژیا برای هدف قرار دادن تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند.
روند تغییر سرمربی تیم ملی ایران احتمالا از اردوی قطر آغاز شد. زمانی‌که وزیر ورزش جلسه‌ای را با چند تن از بازیکنان تیم ترتیب داد.
پلوسی پس از دیدار با نخست وزیر ژاپن فومیو کیشیدا در یک کنفرانس خبری گفت: ما از ابتدا گفته‌ایم که هدف ما تغییر وضعیت موجود در تایوان یا منطقه نیست.
امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ