ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی، مدعی شد امکان تغییر شرایط جدول در ادامه فصل وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت گفت: هدف جدی دولت این است که بستر مشارکت را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که تیمش با هدف قهرمانی مقابل کرواسی به میدان می رود.
ساپینتو در رابطه با هدف تیمش در جام حذفی بیان کرد: همیشه به بازی بعدی فکر می‌کنیم و بعدا فرصت داریم که به جام حذفی فکر کنیم. فعلا درباره جام حذفی وقت داریم که صحبت کنیم.
فعلا موضوع نقد توییت وحید یامین‌پور نیست؛ هرچند می‌توان فقط به این بخش بسنده کرد که بسیاری از مدیران مدنظر همین معاون وزیر با همان ویژگی‌هایی که یامین‌پور در نظر دارد، در خدمت صادقانه نمره چندان بالایی نمی‌گیرند؛ ولی هدف عبور از دامن‌زدن به دوقطبی‌ها و خط‌کشی بین «خودی» و «غیرخودی» است تا فضای نه‌چندان دوستانه‌ای که چندین ماه پیش، به‌ویژه در جام جهانی، حول محور تیم ملی شکل گرفته بود، از بین رفته و این تیم همچنان و همیشه مردمی بماند.
وین رونی می‌گوید کریستیانو رونالدو واقعا قصد جدایی از یونایتد را داشت و با مصاحبه جنجالی‌اش به هدف خود رسید. رونی می‌گوید با این وجود کریستیانو همیشه اسطوره یونایتد خواهد بود.
یک مقام چینی می‌گوید: چین متعهد به ایجاد جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشریت در حوزه هوش مصنوعی است و تلاش می‌کند از رویکرد مردم محور و اصل هوش مصنوعی برای همیشه حمایت کند تا اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی ایمن، قابل اعتماد، قابل کنترل و قادر به بهتر انجام دادن کارهاست. تقویت توسعه پایدار جهانی و افزایش رفاه مشترک تمام بشریت هدف چین است.
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
مدافع نساجی مدعی است آنها با هدف کسب نتیجه و جبران شکست مقابل سپاهان در انزلی حاضر خواهند شد.
وی افزود: "در پس این امر، قصد شوم ایالات متحده برای تحقق هدف هژمونیک خود از طریق گسترش بیشتر جنگ نیابتی برای نابودی روسیه، نهفته است."
به عقیده سرمربی یونایتد، درخشش بازیکنان جایگزین در بازی با چارلتون، نشانگر کیفیت بالای تیم اوست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید هدف این تیم همیشه کسب جام در هر رقابتی است.
رغد از عراقی‌ها خواست که «همیشه عراق را به عنوان یک هدف بزرگتر و والاتر قرار دهند.» و تاکید کرد خدا نزدیک است و دشمنان شما، دشمنان حقیقت و انسانیت، محو خواهند شد.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
دیگو گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه، گفت که برای قهرمانی جهان وارد رقابت ها شده اند و در قدم اول روی پیروزی برابر کره جنوبی تمرکز کرده اند.
لیبروی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: از زمانی که بهترین تیم قرن شدیم کم و کاستی های زیادی داشتیم اما این کم و کاستی‌ها بازیکنان تیم ملی را از هدف خود دور نکرد.
رسالت نوشت: اولا ارتباط و تکنولوژی‌های ارتباطی را نمی‌توان فیلتر کرد، ثانیا اگر هدف مدیریت نسل Z است، فیلترشکن‌های آن‌ها همیشه روشن است. علل همه اغتشاشات هم شبکه‌های اجتماعی نیستند.
روزنامه رسالت نوشت: اولا ارتباط و تکنولوژی‌های ارتباطی را نمی‌توان فیلتر کرد، ثانیا اگر هدف مدیریت نسل z است، فیلتر‌شکن‌های آن‌ها همیشه روشن است، علل همه اغتشاشات هم شبکه‌های اجتماعی نیستند.
کاوالیوسکاس در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مورچه را در جنگلی نزدیک خانه خود در شهر تاوراگه در لیتوانی پیدا کرد. کاوالیوسکاس گفت: من همیشه به دنبال جزئیات، سایه‌ها و گوشه‌های ناپیدا هستم. هدف اصلی عکاسی، کاشف بودن است. من مجذوب شاهکار‌های خالق و منتظر فرصتی برای دیدن طرح‌های خدا هستم.
اگر حملات سال‌های اخیر اسرائیل به سوریه را مورد بررسی قرار دهید متوجه می‌شوید که همیشه این حملات تا حد بسیار زیادی کنترل شده صورت گرفته است. آن‌ها دو هدف را دنبال می‌کنند تا جایی عملیات و حمله انجام می‌دهند که منجر به فروپاشی نشود.
سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس گفت: همیشه من و یحیی گل محمدی دنبال بازی های جذاب بودیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده و تماشاگران را به ورزشگاه کشانده است، گفت: این دیدار جدال تفکرات دو مربی پرتعالی است که امیدوارم جذاب و تماشایی شود.
مهاجم صنعت نفت آبادان با ابراز خوشحالی از ادامه حضورش در این تیم، ارتقای رتبه نفت در جدول را مهمترین هدف فصل جدید دانست.
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ