اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار مقابل آلومینیوم را معرفی کرد.
خالدآبادی، عزت اللهی و مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مسئله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
نکته ویژه در برنامه 5 هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم برای پرسپولیس آنجاست که 5 بازیکن سابق سرخ‌ها رودرروی این تیم قرار خواهند گرفت.
پرسپولیس حضور در بازار نقل و انتقالات تابستانی را تا این لحظه با جذب دو بازیکن دنبال کرده و همچنان در نظر دارد کار را ادامه دهد.
مدیر برنامه‌های سعید صادقی و عیسی آل کثیر برای تمدید قرارداد این دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.
مدیر برنامه‌های سعید صادقی و عیسی آل کثیر برای تمدید قرارداد این دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.
دو بازیکن باتجربه پرسپولیس به احتمال فراوان فصل آینده در یک تیم دیگر همبازی خواهند شد.
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
فرزاد آشوبی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، نسبت به بیانیه‌نویسی و موضع برخی از باشگاه‌ها علیه سرخپوشان واکنش نشان داد.
فشارهای متفاوت روی تیم صدرنشین، موضوعی که یحیی گل محمدی تلاش می کند با آن کنار بیاید.
باتوجه به فرار ده بازیکن پرسپولیس از محرومیت و بازگشت دو بازیکن مصدوم، یحیی تمام نفراتش را برای دیدار با استقلال در اختیار دارد.
دو بازیکن مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز حضور یافتند تا خیال یحیی بابت در اختیار داشتن نفراتش در این جدال آسوده باشد.
بین دو نیمه یحیی گل‌محمدی سه بازیکن تیمش را در زمین نگه داشته است.
سرمربی پرسپولیس تصمیمی برای جذب بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی ندارد.
حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
در فاصله کوتاه باقیمانده تا نقل و انتقالات زمستانی، بحث در خصوص شایعات جدایی بازیکنان شکل جدی‌تری به خود گرفته است.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
یحیی گل‌محمدی در غیاب دو بازیکن تیمش را آماده جدال مقابل ملوان بندرانزلی می‌کند.
حساسیت بازی پرسپولیس و سپاهان با جابجایی پیراهن بازیکن محبوب کارلوس کی روش اهمیت متفاوتی می‌تواند برای او و دو تیم داشته باشد.
حساسیت بازی پرسپولیس و سپاهان با جابجایی پیراهن بازیکن محبوب کارلوس کی روش اهمیت متفاوتی می تواند برای او و دو تیم داشته باشد.
یحیی گل‌محمدی ظاهرا در این فصل برخلاف سال‌های گذشته اعتماد بیشتری به بازیکنان جوان پیدا کرده و از بازیکنان جوان خود در اردو‌ها و تمرین‌های پیش‌فصل بصورت قابل قبولی استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ