تربت حیدریه ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از روی تبلیغات فراوان بر روی یک سری ضعفی که وجود دارد جریان نظام محاسبه را تغییر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: هدف اصلی از تبادل زندانی بین ایران و آمریکا این است که برخی از اتباع خود را که در زندان هستند آزاد کنیم.
اهواز- معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، هدف اصلی دشمن را تضعیف نیروهای مسلح دانست و گفت: دشمن نمی‌تواند تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد چون نیروهای ما با انگیزه هستند.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است. تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود. با این تفاهم، تهران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود و احتمال حمله اسرائیل به ایران نیز به شدت کاهش می‌یابد. واشنگتن امیدوار است از این زمان برای تمرکز بر دو جبهه‌ای که به نظرش جبهه‌های اصلی است، یعنی چین و جنگ روسیه-اوکراین، استفاده کند. انتظار اولیه آمریکا از اسرائیل این است که مداخله‌ای نکند.
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، قصد دارد مانع از فتح سه‌گانه توسط منچسترسیتی شود.
جذب ستاره وستهم جدی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی آرتتا و مدیران آرسنال در تابستان خواهد بود.
توتو اسپورت مدعی شده مدیران یوونتوس تاکید زیادی روی جذب آلوارو موراتا دارند.
تبریز- مربی تیم ملی کاتای کشورمان با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی کاتا برای کسب موفقیت در سطح جهانی گفت: مهم‌ترین هدف ما کسب مدال طلای مسابقات کاتای جهانی است.
تربت حیدریه ـ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر براندازی نظام اسلامی بود.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
پیرس مورگان، خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو، فاش کرد که او علاقه زیادی به حضور در النصر ندارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه حقوقدان واقعی کسی است که رفتار و گفتار او بر مدار حق و حق‌مداری جلوه پیدا کند، گفت: هدف اصلی دشمن، نابودی امید در دل مردم است.
قهرمان کشتی فرنگی آسیا معتقد است برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی و المپیک باید در گام نخست با موفقیت از فیلتر چرخه انتخابی عبور کند.
«محمد فواز» ضمن هشدار به اشغالگران آمریکایی درباره سرقت نفت و گندم سوریه تأکید کرد دمشق اجازه تداوم این روند را نخواهد اد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
مشهد ـ مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد انشقاق در وحدت و تضعیف امنیت ملی است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ با هدف توقف جنگ است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ و با هدف توقف جنگ است.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:هدفمان این است که برای مسابقات آسیایی بازیکنان مان را محک بزنیم و فهرست بازیکنان را به مسابقات آسیایی اعلام کنیم.
وزیر امور خارجه گفت: هدف اصلی از سفر به مسکو تلاش برای حل بحران اوکراین بر اساس درخواست به عمل آمده از جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با مفتی و انجمن علمای این کشور از نقش آنها در مقابله با جنگ به سرکردگی آمریکا علیه ارزش های اصیل یمن قدردانی کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح کشورمان است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح کشورمان است.
وزیر علوم گفت: برنامه داریم تا افرادی که می‌خواهند استخدام شوند در بدو ورود باید یک دوره شبانه‌روزی حداقل سه ماهه آموزش ببینند و این شرط صدور حکم آنها باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ