روند تغییر سرمربی تیم ملی ایران احتمالا از اردوی قطر آغاز شد. زمانی‌که وزیر ورزش جلسه‌ای را با چند تن از بازیکنان تیم ترتیب داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت گفت: هدف جدی دولت این است که بستر مشارکت را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.
این دو مجرم در نهایت ۱۰ مردادماه در همدان دستگیر می‌شوند و در بازجویی‌ها اعتراف می‌کنند که با انگیزه سرقت وارد مزرعه شده و افرادی که در آنجا حضور داشته‌اند را به رگبار بسته‌اند. آن‌ها پس از دستگیری انگیزه خود را از گروگانگیری و سرقت برای رسیدن به پول، طلا و دلار عنوان کرده‌اند که موفق هم نشده‌اند به آنچه در سر داشته‌اند، برسند. همچنین آن‌ها در اعترافات خود عنوان کرده‌اند؛ در مزرعه تعدادی گوسفند به ارزش میلیاردی و چند خودرو وجود داشته، اما هدف آن‌ها سرقت طلا و دلار و... بوده.
هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار است که با درخشش در ترکیب بایرن مونیخ بتواند جایزه ارزشمند توپ طلا را به دست آورد.
نماینده مردم چابهار درباره هدف دولت از گرفتن جریمه‌های نقدی در لایحه حجاب و عفاف گفت: جریمه‌هایی که در این لایحه در نظر گرفته شده است این شائبه را ایجاد می‌کند که دولت می‌خواهد کسری بودجه خودش را جبران کند. وضعیت کنونی زیبنده نظام اسلامی نیست، این روش‌ها نه تنها منجر به حل مسئله نمی‌شود بلکه چالش‌های دیگری را هم ایجاد خواهد کرد.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری بر حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ و تثبیت شده، با هدف ارتقای توانمندی تاکید کرد.
تحلیلگر نظامی و امنیتی صهیونیست گفت که ایران راهبردی جدیدی را در منطقه در راستای حل و فصل اختلافات با کشورهای عربی و انزوای اسرائیل دنبال می‌کند.
دکتر محمدرضا قاسمی، متخصص پوست و مو گفت: در شوره‌های چرب، هدف ما کنترل و درمان آن است. راه‌های درمان شوره سر را پزشک متخصص تشخیص می‌دهد و فرد حتما باید به پزشک مراجعه کند.
رئیس جمهور سابق ایران در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت راه حل اصلی مشکلات با هدف تحول را اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (برگزاری همه‌پرسی و مراجعه به آرای عمومی) ذکر کرد و گفت: هر چند سؤالات مردم متعدد است، اما در این همه‌پرسی می‌توان سه پرسش اساسی در سه زمینۀ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد را با مردم در میان نهاد.
از شما دعوت می‌کنیم تمرکز و قدرت حل مسأله‌ی خود را با معما‌های زیر بسنجید. برای حل این معما‌ها باید خوب دقت کنید و از نبوغ خود برای فکر کردن به شکلی نامتعارف کمک بگیرید. هدف درست کردن هر یک از معادلات از طریق جا به جایی چوب کبریت‌ها است؛ بنابراین ابتکار و تدبیر خود را یافتن پاسخ به کار گیرید.
هدف میان‌‌‌مدت مسقط و دیگر بازیگران فعال را می‌توان احیای مذاکرات هسته‌‌‌ای عنوان کرد؛ زیرا احیای برجام مقدماتی نیاز دارد که هنوز طرفین به آنها دست نیافته‌‌‌اند. در همین رابطه روز سه‌شنبه آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه‌‌‌ برای حل مساله هسته‌‌‌ای ایران است، تاکید کرد اما فعلا این تلاش‌‌‌ها در اولویت قرار ندارند، زیرا ایران به شکل معناداری مشارکت نمی‌‌‌کند.
تاثیر مثبت حمایت چین از ایران که در محاصره غرب قرار گرفته امری آشکار است. با این وجود، باید توجه داشت که اساسا ممکن است مشکلات کنونی ایران با تعمیق روابط با چین و روسیه حل نشود.
این میزان از تغییر و تحول نشانگر بی برنامگی است. اصلا هم موضوع جدیدی نیست و از همان سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌ها و نهاد‌های مختلف هرگاه نمی‌توانند در حل مشکلات مفید باشند و اقدام مناسبی انجام دهند، مداوم سراغ راهکار‌های کوچک و دم دستی می‌روند
عباس عبدی نوشت: اول خلق پول و نقدینگی، دوم قیمت‌گذاری با این دو اقدام می‌خواهند دو هدف متعارض را حل کنند. از یک طرف بودجه دولت را تامین کنند و از طرف دیگر رضایت مردم را جلب نمایند. کاری که شدنی نیست، زیرا این دو هدف به سرعت در تقابل با یکدیگر عمل می‌کنند. مثل دیگی که فشار از داخلش افزایش داده شود ولی دریچه تخلیه هم نداشته باشد. خلق پول و نقدینگی، یعنی پول برای دولت و تورم برای ملت. پس طبیعی است که همه کالا‌ها به نسبت‌هایی با افزایش قیمت روبرو شوند.
مشاور امنیتی نخست وزیر عراق ضمن تشریح جزئیات طرح استقرار نیروهای مرزبان عراق در مرز ایران و ترکیه گفت که هدف طرح جدید، حل مشکل 40 ساله عراق برای کنترل مرزهای بین المللی این کشور است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هدف برگزاری لیگ تامین مالی کشتی‌گیران و مربیان کشتی است و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های کشتی گیران حل می شود.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: عدم توجه طرف دیگر به خواسته های بشردوستانه ارائه شده از سوی صنعا نشان دهنده عدم جدیت آنها برای حل و فصل اوضاع است.
دومین چالش نوآوری با همکاری پارک فناوری پردیس و یونیسف با هدف شناسایی راهکارهای نوآورانه برای حل مشکلات کودکان و نوجوانان در ایران برگزار می‌شود.
وزیر امور خارجه افزود: پیگیری مناسبات دوجانبه و موضوع افغانستان نیز در دستور کار مذاکراتی این سفر است.
وزیر امور خارجه گفت: هدف اصلی از سفر به مسکو تلاش برای حل بحران اوکراین بر اساس درخواست به عمل آمده از جمهوری اسلامی ایران است.
یک روزنامه ترکیه ای از احتمال گفتگوی تلفنی رؤسای جمهور ترکیه و سوریه به پیشنهاد همتای روس آنها با هدف حل مشکلات مربوط به تروریسم خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر، بتواند در کمتر از ۲۴ ساعت راه جدیدی را باز کند؛ ولو اینکه آن راه حل با مسیر به ظاهر ۱۸۰ درجه مخالف، اما در واقع در راستای هدف باشد.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ