لورنزو براردی، اسطوره والیبال ایتالیا، برای الساندرا کمپدلی به همراه تیم ملی والیبال زنان ایران آرزوی موفقیت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جذابیت چیزی که می‌پوشید نیست؛ چگونگی پوشیدن آن است. جذابیت کاری که انجام می‌دهید، نیست؛ چگونگی انجام آن است و برای رسیدن به نقطه‌ای که «چگونگی» برای‌تان اهمیت پیدا کند، باید اول به خودشناسی برسید.
تا به‌حال برایتان پیش آمده که آرزو بکنید که زندگی بهتری داشته باشید؟ ولی بعد از چند روز عذاب وجدان بگیرید که چرا ناشکری کرده‌اید!
به پاس بزرگداشت بهترین فصل تاریخ باشگاه برایتون در لیگ جزیره، یک ابتکار جالب در این شهر صورت گرفته است.
احتمالا همه می‌دانیم که نوشیدن آب در صبح فواید بسیاری دارد. اما آیا از فواید نوشیدن آبگرم و ولرم با معده خالی (ناشتا) اطلاعی دارید؟ خوردن آب گرم ناشتا توصیه بسیاری از پزشکان است که شما را با فواید شگفت انگیز آن آشنا خواهیم کرد.
امیرعبدالهیان نوشت: به سهم خود از ایشان (علیرضا قربانی) و هنرمندان همراهش تقدیر و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم.
اگر مبتدی هستید یکی از بهترین راه‌ها برای شروع یک روتین دویدن و رسیدن به استقامت این است که از دوی آهسته شروع کنید. یعنی با پیاده‌روی تند شروع کنید و وقتی احساس کردید بدنتان گرم شد (معمولاً بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بدن گرم می‌شود)، سعی کنید آهسته با سرعتی که اذیت نشوید و فقط کمی برایتان سخت باشد بدوید.
خولیو انسیسو، وینگر پاراگوئه‌ای برایتون، جایزه بهترین گل فصل لیگ برتر انگلیس را به خاطر گل تماشایی‌‌ای که وارد دروازه منچسترسیتی کرده بود دریافت کرد.
روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، معتقد است منچستریونایتد با وجود شکست مقابل سویا، "یکی از بهترین تیم‌های بریتانیا" است.
روبرتو دی زربی را پپ گواردیولای کوچک می دانند. این مربی ایتالیایی با برایتون، پپ را شیفته خود کرده است.
رئیس فدراسیون والیبال وعده داد که در این سال مهم بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم خواهند کرد.
تقویت سیستم ایمنی بدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. شاید برای‌تان جالب باشد که یک سری نشانه‌ها و علامت روان‌شناسانه هم وجود دارد که به شما اخطار می‌دهد که باید سیستم ایمنی بدنی خود را تقویت کنید.
از پشت پرده عجیب و غریب شبکه ایران اینترنشنال چه می‌دانید؟ در این ویدیو ترکیبی از نام‌ها و فرآیندها را خواهید شنید که برای‌تان بسیار اعجاب‌انگیز خواهد بود.
کائورو میتوما، ستاره ژاپنی برایتون، تخصص خاصی در زمینه دریبل زدن دارد و این مهارت را مدیون تحقیقاتی است که در دانشگاه انجام داده است.
لیورپول در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت و با شکست 2-1 از دور رقابتها کنار رفت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل برایتون در جام حذفی با دفاع از ویرژیل فن‌دایک گفت اینکه لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده را قبول ندارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از شکست 3-0 تیمش مقابل برایتون از عملکرد بازیکنان خود در این بازی خشمگین بود و عملکرد تیمش را بسیار بد توصیف کرد.
کارلوس مک آلیستر، پدر الکسیس مک آلیستر، فاش ساخت که جدایی این بازیکن از برایتون قریب‌الوقوع است و او از چند تیم بزرگ پیشنهاد دارد.
حمله جنجالی اسکوچیچ به نبی و تاج؛ پاداش و ماشینی که برای‌تان آوردم را بگیرید و حرف نزنید
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
کیهان نوشت: گوشی هوشمند خود را کمی کنار بگذارید، به بیرون بروید و در دنیای حقیقی با امنیتی که جمهوری اسلامی در یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان برای‌تان پدید آورده از قدم‌زدن در خیابان لذت ببرید و ببینید آن بیرون خبری نیست!
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر برایمان جنبه تدارکاتی دارد تا در بهترین شرایط روانه رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شویم.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر برایمان جنبه تدارکاتی دارد تا در بهترین شرایط روانه رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شویم.
مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی و جوان منچستریونایتد، بهترین فرصت برای باز کردن دروازه برایتون را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ