پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر برایمان جنبه تدارکاتی دارد تا در بهترین شرایط روانه رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
رئیس جمهور بلاروس در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده‌اند؛ آنها می‌خواهند به غرب بروند و می‌گویند «بگذارید برای گشت‌وگذار به ورشو و ژشوف برویم!»
شورش واگنرها در روسیه بر علیه پوتین سوژه مجله طنز شارلی ابدو شد. در این کاریکاتور یوگنی پروگوژین، رهبر گروه واگنر و ولادیمیر پوتین دیده می‌شوند.
فرمانده گروه واگنر هدف از شورش ناموفق این گروه علیه مسکو را اعلام کرد.
پریگوژین افزود: خواست ما مجازات کسانی است که مرتکب اشتباه در حین عملیات نظامی شدند.
مصاحبه‌ای قدیمی از فرمانده گروه واگنر منتشر شده که نشان می‌دهد او حمله نظامی به پایتخت روسیه را ایده جالبی توصیف می‌کند.
شورش اخیر واگنرها در روسیه و عقب‌نشینی آن‌ها با میانجی‌گری رئیس‌جمهور بلاروس شبهات زیادی را به وجود آورد. شاید توطئه نیز یکی از گزینه‌ها برای بروز چنین رخدادی باشد. جلیل رحیمی جهان آبادی، کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، این باره به گفتگو با تابناک پرداخته است و اتفاقات اخیر را قابل پیش‌بینی دانست.
تنش بین یوگنی پریگوژین، رئیس گروه خصوصی نظامی واگنر و وزارت دفاع روسیه به نقطه جوش رسید و رهبر واگنر اعلام کرد به تلافی حملات صورت‌گرفته علیه نیروهایش از سوی وزارت دفاع، انتقام می‌گیرد. حال شرایط در روسیه بحرانی شده است.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
لحظه انهدام کاروان نظامی واگنرها بر اثر حمله هوایی ارتش روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور روسیه در واکنش به اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، گفت که از داخل به این کشور خیانت شده و پاسخ مسکو به این شورش سخت خواهد بود.
در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
بیانیه منتسب به رئیس گروه شبه نظامی واگنر ادعا می‌کند نیرو‌های این گروه از سوی روسیه هدف حمله قرار گرفته‌اند.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که شبه‌نظامیان حامی روسیه برای ضربه زدن به نیروهای وی، در مسیر تردد آنها مین کار می‌گذاشتند!
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو می‌گوید که ارتش اوکراین پس از عملیات نظامی مسکو در این کشور، قدرتمندتر شده و اهداف اولیه رئیس جمهور روسیه برآورده نشده است.
یک حشره شناس برای یافتن حشرات پیش از ناپدید شدن شان تلاش می‌کند. ما عموما به حشرات توجه می‌کنیم بدان خاطر که ما را عصبانی می‌کنند! واگنر، اما می‌گوید باید مکث کرده و دقیق‌تر نگاه کنیم. آن چه کشف می‌کنیم شگفتی‌هایی یکی پس از دیگری خواهد بود.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به روسیه می‌گوید که نه تنها این گروه بلکه تمام ارتش روسیه در شرق اوکراین با کمبود مهمات مواجه هستند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرارداد ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن در داخل کشور بسته شده که حداقل ۱۵ ماه زمان می برد تا به دست ما برسد.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: اولویت اول ما برای مراقبت‌های مرزی، نظارت بیشتر بر مرز‌های هوایی است و دستوراتی را برای تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مسافران پرواز‌های ورودی به کشور، بخصوص مسافران هوایی کشور‌هایی که آمار شیوع کرونا در آن‌ها بالا رفته است و پرواز مستقیم به ایران دارند، صادر کرده ایم.
بازیکن تیم ملی آرژانتین عملکرد دو تیم ایران و آرژانتین را در سومین روز جام واگنر مثبت ارزیابی کرد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر برایمان جنبه تدارکاتی دارد تا در بهترین شرایط روانه رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شویم.
مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر کمک می‌کند تا تیم از نظر ذهنی به آمادگی خوبی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ