پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پایان بازی برابر برنلی دلیل عصبانیتش از ارلینگ هالند را فاش کرد.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
منچسترسیتی امشب برابر آرسنال نتوانست از توانایی‌های ارلینگ هالند در خط حمله بهره ببرد.
پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند از بهترین فرم خودش فاصله دارد.
منچسترسیتی گواردیولا پنجمین قهرمانی خود را در هفتمین فصل حضور این کاتالونیایی، جشن گرفت.
پپ گواردیولا از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این ضربه عصبانی است و می‌گوید ستاره نروژی باید پشت توپ می‌ایستاد.
پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار با شفیلدیونایتد سوال و جواب جالبی درباره شیوه گلزنی ارلینگ هالند داشت و پای اشتباه اوپامکانو در دیدار رفت تیمش مقابل بایرن را به میان کشید.
پپ گواردیولا بدون هیچ حس خاصی به خانه سابقش برمی‌گردد و به دنبال رساندن منچسترسیتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در آلیانتس آره‌نا است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید ارلینگ هالند حتی در بدترین شرایط هم پر انرژی است و لبخند بر لب دارد.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی 6-0 سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
درخشش استثنایی ارلینگ هالند در منچسترسیتی هواداران این تیم را به یاد مصاحبه مشهور پپ گواردیولا در سال 2021 انداخته که با گریه می‌گفت سیتی هرگز نمی‌تواند خالی سرخیو آگوئرو را پر کند.
واکنش پپ به اتهام تعویض هالند برای نشکستن رکورد مسی
منچسترسیتی با تک گل ارلینگ هالند از سد میزبان خود کریستال پالاس گذشت.
به نظر می‌رسد ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، مشکلی برای دیدار فردا مقابل آرسنال ندارد.
شکست آرسنال مقابل اورتون در روز شنبه، بهترین خبر ممکن برای پپ گواردیولا و بازیکنانش بود.
اخیرا زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه‌ای مدعی شد که بدترین دوران فوتبالی‌اش تحت هدایت پپ گواردیولا در بارسا رقم خورد. این اظهارنظر واکنش کنایه‌آمیز این مربی اسپانیا را در پی داشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
فرناندو سانز علی‌رغم تکذیب پپ گواردیولا، بار دیگر ادعای خود در مورد ارلینگ هالند را تکرار کرد و گفت که پپ به خوبی می داند که در قرارداد هالند بند فسخ وجود دارد.
با وجود درخشش استثنایی ارلینگ هالند برای منچسترسیتی در فصل جاری پپ گواردیولا می‌گوید لیونل مسی نسبت به هالند فوتبالیست بهتری است.
پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهد شد. او در مورد برناردو سیلوا هم گفت که نمی داند ماندنی است یا به بارسا خواهد رفت
پپ گواردیولا از عملکرد ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی، در دیدار دیروز مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت ستاره نروژی به زودی با شرایط خاص مسابقات تیمش در لیگ برتر انگلیس سازگار خواهد شد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، نگران انتقادات نیست. او اطمینان دارد که زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ