خولیو انسیسو، وینگر پاراگوئه‌ای برایتون، جایزه بهترین گل فصل لیگ برتر انگلیس را به خاطر گل تماشایی‌‌ای که وارد دروازه منچسترسیتی کرده بود دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند تنها 4 دقیقه بعد از شروع بازی سیتی-برنلی اولین گل فصل جدید لیگ برتر را به ثمر رساند.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
گل‌گهر سیرجان با گل احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی از حریف اهوازی خود پیش افتاده است.
به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.
گل استثنایی ایلکای گوندوغان به اورتون جایزه گل فصل لیگ برتر را به دست آورد.
استقلال اگر چه این فصل قهرمان لیگ برتر نشد اما در فاز تهاجمی بهترین تیم لیگ برتر بود، به این خاطر که 52 گل در 30 بازی به ثمر رساند که بالاترین آمار است.
پرسپولیس، سپاهان و استقلال سه تیم شایسته برای قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر بودند که پرسپولیس در هفته های پایانی بهتر از دو رقیب کار کرد و در نهایت به جام رسید.
گل اول مس رفسنجان توسط منشا به ملوان در ثانیه هشتم، سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر لقب گرفت.
سوپر گل یوری تیلمانس مقابل لیدزیونایتد به خاطر یک آفساید عجیب مردود اعلام شد.
پابلو فورنالس، هافبک وستهم با ضربه عقربی مقابل بورنموث گلزنی کرد.
یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی دیگر با پرسپولیس چاره ای جز عبور از هفت رقیب پیش روی خود در لیگ برتر فصل جاری ندارد.
گل‌ مهدی ترابی یکی از بهترین گلهای این فصل فوتبال ایران بود اما آنطور که باید و شاید به آن پرداخته نشد.
آقای گل پیشین فوتبال ایران با اشاره به عملکرد مهاجمان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: تفکرات گل محمدی برای تک تک بازیکنان ستودنی است و پرسپولیس خیلی زود به مسیر قهرمانی بر می گردد.
گل چهارم تیم فوتبال پورتو مقابل فامالیکائو توسط مهدی طارمی به ثمر رسید.
در ادامه رقابتها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر نساجی مازندران به میدان رفت که این دیدار ۵ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.
در پایان هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز وتنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده بندی فوتبال زنان قرار گرفته است.
نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال کشور با عبور ۵۰۹ گل از خط دروازه ها به پایان رسید.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
دروازه بان تیم مس سونگون معتقد است که تیمش توانایی تکرار قهرمانی نیم فصل را در پایان فصل دارد.
کریستیانو رونالدو که بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد میدان شده بود گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد تا یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2-1 به پایان برساند.
گادوین منشا در هفته ششم دومین پنالتی فصل را از دست داد ولی اینبار برخلاف پنالتی اول شاگردان ربیعی موفق به کسب پیروزی شدند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی، با درخشش خیره‌کننده‌اش در ترکیب این تیم تحسین کارشناسان و فوتبال‌دوستان را برانگیخته است.
تیم مس سونگون با پیروزی در مشهد و با توجه به نتایج سایر رقبا، به صدر جدول لیگ برتر فوتسال صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ