به پاس بزرگداشت بهترین فصل تاریخ باشگاه برایتون در لیگ جزیره، یک ابتکار جالب در این شهر صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان در جستجوهایشان در آب‌های نزدیک قطب جنوب، گروهی از حیوانات دریایی مرموز به نام پروماکوکرینوس یا ستاره‌های پَرگونۀ قطب جنوب را کشف کرده‌اند.
پرسپولیس یک نام خاص در فوتبال ایران است، حتی رقبای باشگاهی نیز احتمالا این موضوع را تصدیق می‌کنند.
باشگاه استقلال با انتشار ویدیوی جالبی از سه بازیکن جوان، از آنها به عنوان ستاره‌های آینده نام برد.
تصویر این هفته‌ی تلسکوپ فضایی هابل متشکل از دو تصویربرداری مختلف است که با هم ادغام شده‌اند. این ستاره که BD+۱۷ ۲۲۱۷ نام دارد بر روی پس زمینه‌ای از کهکشان نامنظم Arp ۲۶۳ می‌درخشد.
هوادار در لیست بزرگسالان خود دو جای خالی نگه داشته و برای جذب بازیکنان نام آشنا تلاش می‌کند.
تماشاگران پرسپولیس نام تیم محبوب خود را به شکلی روی سکوها به نمایش درآوردند.
باستان شناسان اخیرا سازه‌های سنگی خاصی به نام مستطیل را در عربستان کشف کرده اند که ممکن است نشان دهنده دین نوسنگی در عربستان باشد.
چانگ هووآ - سفیر جمهوری خلق چین در ایران – ضمن ابراز اشتیاق از برگزاری چنین رویدادی گفت: همان‌طور که عمر خیام - شاعر ایرانی - به ستاره‌ها نگاه می‌کرد و برایش سؤال ایجاد شد در سال‌های اخیر صنعت فضایی ایران پیشرفت‌هایی داشته تا جایی‌که حتی یک ماهواره هم به نام «خیام» به فضا فرستاده است.
درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
در شرایطی که نام فرهاد مجیدی در ترکیب منتخب ستاره‌های آسیا بود، ولی او برابر منتخب بازیکنان جهان به میدان نرفت.
طیبه تنها اینفلوئنسر زنی در عراق نیست که زن‌کشی به دلایل "ناموسی" و همچنین انگیزه‌های سیاسی، جان آن‌ها را گرفته است. ایمان سامی مغدید -که با نام ماریا نیز شناخته می‌شود- در اسفند/ مارس سال گذشته توسط بستگانش به ضرب گلوله کشته شد.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
ژوزه مورینیو در شرایطی نام یازده بازیکن برتری که در تمام دوران هدایت کرده است را نام برد که جایی برای ستاره‌های منچستر در آن وجود ندارد.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسکو گواردیول داد. ستاره‌ای گران‌قیمت که حالا رقابت برای خرید او بسیار شدید است.
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
شاگردان سعید دقیقی موفق شدند در هفته یازدهم رکورد صد درصد پیروزی خود را در استادیوم سردار آزادگان حفظ کنند.
سرمربی تیم ملی ایران ۱۱ بازیکن کم نام و نشان را به اردوی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ فراخواند.
طارمی در کنار مسی، رافا سیلوا و سیمئونه نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت.
لوگوی اینماد با تغییر نام به «نماد تجارت الکترونیکی» و تأکید بر رتبه اعتماد در قالب ستاره‌های اینماد، تغییر کرد.
برترین‌های هفته سوم لیگ برتر از از لحاظ آماری مشخص شدند که در این بین نام بازیکنی از استقلال و پرسپولیس به چشم نمی‌خورد.
نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پرتغال بار دیگر در کنار ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا قرار گرفت.
نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پرتغال بار دیگر در کنار ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا قرار گرفت.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
پرسپولیس در یک بازی دوستانه در حالی که ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود با دو گل مقابل شاگردان فکری پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ