تراکتور بازی های خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می کند تا روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
شهاب زاهدی در دومین بازی خود نیز در امر گلزنی ناکام بود.
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراق تاکنون همکاری خوبی با کشورمان در زمینه اربعین داشته و انتظار داریم درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین هم با ایران همکاری کند.
مدیران بارسلونا از ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم، خواسته‌اند که با بازیکنانی که در فهرست فروش او قرار دارند صحبت کند.
انزو مارسکا، سرمربی جدید لسترسیتی، می‌گوید برای پیش بردن پروژه‌ای بلندمدت به این تیم پیوسته و قصد دارد لستر را به تیمی مهم تبدیل کند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران نسبت به ساعت تمرینی‌شان انتقاد کرد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان NBA شد.
برخلاف انتظار هواداران تراکتور، وزیر ورزش از وضعیت ورزشگاه یادگار امام بازدید نخواهد کرد.
هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
تحلیلگر سرشناس جهان عرب، اعلام کرد: انتظار این سرعت از همگرایی میان ایران و عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و نابودی رویای نتانیاهو را نداشتیم.
می‌گوید یک فرصت دارد؛ یک سطح بالاتر می‌رود یا پرونده‌اش منفی می‌شود و این پایانی است که قهرمان دیروز و سرمربی امروز وزنه‌برداری برای پرریسک‌ترین انتخاب زندگی ورزشی‌ خود آماده کرده است.
شهریار مغانلو در مصاف فشرده طلایی‌پوشان مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام مطابق انتظار یکی از شاخص‌ترین بازیکنان تیمش بود.
امروز در تبریز تراکتور و آلومینیوم مصاف جانانه ای با هم داشتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
در دومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «آه سرد» به تهیه کنندگی هادی محقق و کارگردانی ناهید عزیزی، «جنگل پرتقال» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و کارگردانی آرمان خوانساریان و «یادگار جنوب» به تهیه کننده مجتبی رشوند و کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهند شد.
در دومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «آه سرد» به تهیه کنندگی هادی محقق و کارگردانی ناهید عزیزی، «جنگل پرتقال» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و کارگردانی آرمان خوانساریان و «یادگار جنوب» به تهیه کننده مجتبی رشوند و کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهند شد.
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
انتشار تصویری از جمعی از نمایندگان مجلس که در گل ولای منطقه سیلزده کن عکس یادگاری گرفته اند، در شبکه های اجتماعی با واکنش های گسترده‌ای مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ