آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسوول با بیان اینکه کارشناسان تاریخچه اشیای عتیقه کشف شده را مربوط به دوره قاجار و امپراتوری عثمانی می‌دانند، گفت: در این رابطه یک بانوی تبعه افغانستانی دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک به انتقاد شدید از وضعیت باشگاه پرداختند.
یک مقام مسوول حوزه منابع طبیعی گفت: متولیان امر به دنبال این هستند که صنایع را مکلف کنند تا در اجرای پروژه های احیا خاک سهیم باشند و اتفاقا نقش پررنگی ایفا کنند.
مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه تاکنون رویا در شرایط خوبی بسر می‌برد، گفت: می‌توان پس از آبگیری تالاب در ۳ ماه آینده و ورود دسته‌جات اولیه پرندگان مهاجر، رهاسازی مجدد رویا را در منطقه شاهد باشیم.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
استعفای مسوول برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس!
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! آن‌ها به نمایندگی از سوی توده‌های چند ده میلیونی مردم بر کرسی‌های مسئولیت تکیه زده اند و باید حافظ ارزش‌های دینی و مجری قانون باشند.
یک مقام مسوول گفت: در ایام پیش فروش بلیت های قطار قطعی سایت و آمارگیری ها طبیعی است و هموطنان از ساعت ۱۴ می توانند بلیت قطار خود را به صورت اینترنتی خرید کنند.
مسوول دفتر، مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک شد
این مسوول قضایی گفت:واحدهای پلمب شده شامل سه کافی شاپ، یک فست فود و یک واحد نان فانتزی بود.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
این مقام مسوول در وزارت بهداشت به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه کرد از مصرف مود غذایی پر چربی و شور بپرهیزند و بیشتر غذاهای آبکی حاوی سبزیجات و صیفی جات مصرف کنند.
مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر به حواشی اخیر حول جرایم در دیدار سوپرکاپ توضیح داد.
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تصادف چهار دستگاه خودرو شامل کامیونت، کامیون، پراید و تریلر در محور مشهد- نیشابور ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.
مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز از گردشگران خواست از حریم و بستر رودخانه‌های خروشان کرج و طالقان فاصله بگیرند و از فاصله مناسب این مناظر زیبا را نظاره کنند.
مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر از احتمال تغییر زمان برگزاری مسابقه دربی خبر داد.
یک منبع آگاه گفت: سرهنگ سید علی موسوی مسوول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در درگیری امروز زاهدان با تروریستهای مسلح به شهادت رسید.
وزیر ورزش: من مسوول نتایج تیم ملی با کی‌روش نیستم
مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه نیز در این رابطه اعلام کرد: به دنبال بسته شدن مرز بین المللی شلمچه، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر سه هزار نفر از زائرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.
مسوول جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای گفت: پس از بازدید میدانی مشخص شد یک دستگاه بولدوزر هنگام کار در این معدن، بر اثر ریزش کوه مدفون شده و راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه جان باخته است.
مدت ها است که موضوع واگذاری سهام خودرو و خساپا در رسانه ها منتشر می شود و مسئولین در این رابطه زمان های مختلفی را پیرامون وقوع این امر اعلام کرده اند. آخرین خبرها در رابطه با واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا چیست؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت برای رسیدن به آرزوها/ پلیس در تعقیب مرد اسیدپاش/ ترمز تانکر حامل سوخت قاچاق کشیده شد/ دردسر مخالفت با ازدواج دختر ۱۶ ساله/ فشای راز زوج جوان با کنجکاوی زن همسایه/ جزئیات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام‌وردی»/ برادرکشی پای بساط مشروب خواری!/ اجاره آدمکش برای انتقام از شریک
خبری از نقش آفرینی مخالفان ماجدی در هیات رئیسه نیست بلکه او و افراد معتمدش همه امور را در دست دارند و منتقدان خانه نشین هستند اما آقای سرپرست حتی قدرت آرام کردن فضای پیرامون تیم ملی را نیز ندارد
یادگار امام نوشت : ضمن همدردی با بازماندگان، امیدوارم با تدبیر دولت محترم و همه ارگان های مسئول، کلیه خسارت دیدگان حادثه صاحب سرپناه و امکانات لازم شوند و در فصل گرم تابستان از این وضع دشوار رهایی یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ