سفیر هند در ایران ضمن حضور در محل برگزاری رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا با رئیس فدراسیون ایران دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه به همراه سفیر جدید ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
«فوتوشی ماتسوموتو» سفیر ژاپن در عراق در ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام با حضور در یکی از موکب‌های عزاداری و در حضور شیخ «همام الحمودی» رئیس مجلس اعلامی اسلامی عراق، دیگ نذری را هم زد.
محمد توتونچی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران، پس از تقدیم استوارنامه به مقامات کویتی رسما فعالیت خود را در این کشور عربی و اسلامی آغاز می‌کند.
سفیر اندونزی در دیدار با سرپرست سازمان توسعه و تجارت تجار ایرانی را برای حضور در نمایشگاه تجاری اندونزی دعوت کرد.
"در این مراسم ها، همه آشنایان با حضور و تبریک، عکسی می‌گیرند، قهوه‌ای می‌نوشند و دیداری تازه می‌کنند. "
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی هند حضور می‌یابد.
سفیر ایران در نروژ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از حضور در ضیافت افطاری سفیر عربستان سعودی در این کشور خبر داد.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
سفیر کنیا در ایران در فدراسیون فوتبال حضور یافت و با بعضی از مدیران این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
سفیر عربستان سعودی در تاجیکستان در جشن نوروزی سفارت کشورمان در دوشنبه حضور یافت و با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.
سفیر برزیل در اردو صنعت نفت آبادان حضور پیدا کرد.
سفیر سوئیس با حضور در حرم حضرت معصومه چادر بر سر کرد.
سفیر سوئیس در ایران به همراه هیأتی در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافت.
سفیر ژاپن در عراق با حضور در بارگاه مطهر مولای متقیان در نجف اشرف گفت: از لمس ضریح امام علی (ع) متبرک شدم.
سفیر ترکیه در ایران امروز به دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور آمد و از همراهی و کمک‌های مردم ایران به زلزله‌زدگان ترکیه قدردانی کرد.
سفیر صلح هلال احمر جهت حضور در سومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی به کرمان سفر کرد.
عربستان در طول سه روز اخیر شاهد حضور رئیس جمهور چین در ریاض و مشارکت وی در اجلاس مشترک با سران کشور‌های عربی بود. در جریان این حضور، توافقنامه راهبردی و قرارداد‌های تجاری و اقتصادی زیادی بین ریاض و پکن به امضا رسید.
سفیر برزیل در فلسطین پس  از پیروزی کشورش مقابل تیم ملی سوئیس با حضور در جنوب نوار غزه با چفیه فلسطینی به شادی پرادخت.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا با حضور در هتل محل اسکان تیم ملی کشتی آزاد، با ملی پوشان و اعضای کادر فنی به مدت دو ساعت دیدار و گفتگو کرد.
آمریکا اعلام کرد که همزمان با افزایش حضور روسیه و چین در آب‌های قطب شمال، برای نخستین بار در این منطقه سفیر سیار منصوب می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ