ارلینگ هالند جلوتر از کیلیان امباپه از سوی سایت "فوتبال بنچ‌مارک" به عنوان باارزش ترین فوتبالیست جهان معرفی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون روابط کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه همواره چند گام جلوتر از طراحان ایجاد نا امنی در ایران بوده و این هم بواسطه اقداماتی بوده که در ۱۰ سال اخیر در این نیرو انجام شده است.
منچسترسیتی با خرید یوشکو گواردیولا از رقیب انگلیسی‌اش آرسنال پیشی گرفت تا عنوان گران‌ترین تیم دنیا را به خود اختصاص دهد.
جیلن براون با امضای قراردادی پنج‌ساله با باشگاه بوستون سلتیکز به ارزش 304 میلیون دلار رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ NBA را شکست.
معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران توقف سرد و اساسی کارخانه گندله سازی را طبق برنامه از پیش تعیین شده که در تمامی کارخانجات تولیدی برای تعمیرات اساسی در نظر گرفته می‌شود امری معمول دانست.
تمرینات پیش فصل تراکتور تبریز با حضور بازیکنان برجسته این تیم زیر نظر سرمربی اسپانیایی آغاز شد.
این گجت پوشیدنی درصورت تشخیص هرگونه افزایش ناگهانی در قند خون، در زمانی کمتر از ۶۰ ثانیه این موضوع را به کاربر اطلاع می‌دهد.
اگر متوسط رشد سالانه تورم از متوسط بازده سالانه هر بازار کسر شود، صرفه یا پریمیوم سرمایه‌گذاری در هر بازار به دست می‌آید. این متغیر برای بازارهای مختلف چقدر است؟
درحالی‌که سری پوکو F ۵ فردا برای بازار جهانی معرفی خواهند شد، حالا این آن‌ها در دو مدل استاندارد و پرو در سایت رسمی این شرکت در امارات قرار گرفته و معرفی شده‌اند.
نتیجه این نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که ۹۴ درصد جمهوری‌خواهان، ۶۹ درصد رای‌دهندگان مستقل و ۲۱ درصد دمکرات‌ها بایدن را فاقد چابکی لازم برای ریاست‌جمهوری می‌دانند.
مدیر شبکه آموزش سیما گفت: ما باید برای ۲۰ سال آینده نقشه بکشیم نه اینکه بچه‌ها ده سال از ما جلوتر باشند و ما در فضای قدیمی فعالیت کنیم
ارلینگ هالند در فصل جاری چمپیونزلیگ در آمار گلزنی و گل‌سازی بهترین آمار را داشته و جلوتر از مسی، امباپه، صلاح و وینیسیوس قرار دارد.
مربی اسپانیایی لورکوزن موقعیت سردار برای بازی کردن در ترکیب ثابت را از همه بهتر می داند.
پس از مدت ها، بالاخره ورزشکاران رشته MMA به صورت رسمی آغاز به کار کردند.
ساکت الهامی به مطرح شدن نام او و دیگر مربیان ایرانی پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.
وقت های اضافه طولانی در جام جهانی به شدت مورد توجه قرار گرفت اما نمونه آن را از ابتدای فصل در لالیگا شاهد بوده‌ایم.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
آرمین سهرابیان یکی از مدافعان میانی تیم ملی به شمار می‌رود که امیدوار است شانس حضور در جام جهانی 2022 را پیدا کند.
یکی از دو بازیکن ایرانی شارلروا در جمع ۱۱ نفر اصلی این تیم برابر سنت‌ترویدن حضور دارند.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت‌ها به گل رسید.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
از نظر الساندرو دل پیه‌رو، اسطوره فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا بهترین مربیان حال حاضر دنیا هستند.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نقش آموزش و حمایت مسولین را در مدیریت پسماند بسیار مهم ارزیابی کرد.
سرمربی مس کرمان ابراز امیدواری کرد شرایط این تیم به استانداردهای لیگ برتری برسد.
حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد از همکاری با یولیان ناگلزمان لذت می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ