سایت انگلیسی اتلتیک ادعا کرد که پپ گواردیولا و ارلینگ هالند تلاش داشتند جود بلینگام را از پیوستن به رئال منصرف کنند ولی موفق نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از نحوه پیگیری تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ از طریق پیامک را تشریح کرد.
یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا، به طور موقت دستور دادگاه اولیه مبنی بر محدودیت تماس برخی مقامات و سازمان های دولت بایدن با شبکه های اجتماعی را رد کرد.
سایت انگلیسی اتلتیک ادعا کرد که پپ گواردیولا و ارلینگ هالند تلاش داشتند جود بلینگام را از پیوستن به رئال منصرف کنند ولی موفق نشدند.
رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: واحدهای عملیاتی معمولاً در کمتر از ۷ دقیقه در خبرهای فوری حضور پیدا می‌کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت مناطق درگیر در برف بی سابقه در آن استان را جویا شد و بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.
با وجود بارش بی وقفه برف در تهران، فرودگاه بین المللی مهرآباد و مابقی فرودگاه های کشور عملیاتی است و پروازها در حال انجام است اما ضروری‌است مسافران پیش از عزیمت با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.
وزیر ارتباطات گفت: م اکنون امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق پلتفرم های داخلی با هموطنان خارج از کشور وجود دارد.
زارع پور، وزیر ارتباطات در یک برنامه زنده اقدام به برقراری تماس تصویری از طریق یکی از پلتفرم های داخلی(بله) با خارج از کشور کرد و کیفیت تماس را در مقابل دوربین ها به نمایش گذاشت.
در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ فناوری هولوگرافی نوینی معرفی شد که جایگزین تماس های ویدئویی خواهد شد و هولوگرافی تمام قد و واقعی از فرد را ایجاد می کند.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان بر همکاری های مشترک و حفظ روابط راهبردی دو طرف تاکید کردند.
اطلاعات تماس پایگاه های دایمی غربالگری بینایی استان ها در سراسر کشور منتشر شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
بنا به گزارش های رسانه ای، رئیس جمهور فرانسه قصد دارد با همتای روس خود در روزهای آتی گفتگو کند.
بلینکن در تماس تلفنی با همتای چینی،بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد و چین نیز توقف سیاست سرکوب و مهار آمریکا را خواستار شد.
وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای چینی خود بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد.
رئیس اورژانس تهران از دو برابر شدن ماموریت های اورژانس با آغاز فصل پاییز و شیوع آنفولانزا در تهران خبر داد و گفت: برای تشخیص بیماری آنفلوانزا با اورژانس تماس نگیرید و به پزشک مراجعه کنید.
رئیس اورژانس تهران از دو برابر شدن ماموریت های اورژانس با آغاز فصل پاییز و شیوع آنفولانزا در تهران خبر داد و گفت: برای تشخیص بیماری آنفولانزا با اورژانس تماس نگیرید و به پزشک مراجعه کنید.
زندانیان مقیم در اوین شب گذشته با خانواده های خود تماس گرفتند.
بارسلونا پس از مصدومیت های اخیر بازیکنانش در بازی های ملی، حالا بیش از همیشه نگران رافینیاست و از بدنساز برزیل درخواست کرده تا مراقب او باشد.
به گفته یک منبع آگاه در وب سایت Weibo چین، گوشی های آینده هوآوی میت ۵۰ به ویژگی حالت باتری اضطراری مجهز خواهد شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند حتی پس از تمام شدن باتری گوشی نیز از طریق تلفن همراه خود تماس برقرار کنند.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات برچیدن تحریم ها گفت که تماس ها بین طرف ها در این مذاکرات ادامه دارد.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب و شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ