یافتن دشمن و تزریق انگیزه: این راز اصلی پیروزی های آرژانتین در جام جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
مگر ابعاد بازار فیلترشکن در کشورمان چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ دقیقی برایش در دست نیست و چه بسا طراحان تحقیق و تفحص در مجلس هم یکی از فاز‌های این طرح را یافتن پاسخ این سوال تعریف کرده باشند. سوالی که فعلا برای پاسخ دادن به آن ناگزیر از تکیه بر برخی احتمال‌ها هستیم که در وضعیت حداقلی هم، بازاری پر رونق را به تصویر می‌کشند.
سیستم ترکام یا تکنیک تطبیق طرح با ناحیه نام دارد. این سیستم بر اساس اطلاعات دقیق توپوگرافی از زمین هدف استوار است. در این روش، محوطه‌ای از سطح زمین به طول ۱۰ و عرض ۲ کیلومتر به مربع‌های صدمتری تقسیم و ارتفاع متوسط در هر کدام از آن‌ها مشخص و به صورت ماتریس عددی به حافظه رایانه وارد می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگذاری می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگزاری می‌شود.
در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
همان‌طور که اشاره شد، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت برنامه دقیقی در مورد خودرو نداشت؛ اما برخی کلیدواژه‌‌‌هایی را مورد استفاده قرار داد که محل ابهام بوده و باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود. برای مثال علی‌‌‌آبادی مدعی شد که «طرح جامع خودرو» در حال تدوین است؛ کلیدواژه‌‌‌ای که البته وجوه چالش‌برانگیزی را نیز در دل خود دارد.
بر اساس این اطلاعیه، حال حاضر طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸ اجرا می‌شوند با این تفاوت که در روز‌های پنج‌شنبه طرح محدوده ترافیک اجرا نمی‌شود، اما طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ اجرا می‌شود.
آمار نشان می‌دهد به صورت کلی ۶۷۹ هزار و ۳۰۸ نفر میهمان مدارس هستند که به صورت دقیق یک میلیون و ۴۹ هزار و ۱۶۸ نفر - روز اقامت داشته‌اند.
عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال در کشور شدنی است و برای آن نیازمند به یک طرح پایدار، مدت‌دار و مدیریت دقیق هستیم.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی کلیات طرح دولت برای اصلاح ساختار بودجه کشور شامل رویکردها، شیوه برطرف کردن چالش‌های نظام بودجه‌ریزی و انجام نظارت دقیق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
امروز پنجم فوریه ۲۰۲۳ است و مرور تاریخ نشان می دهد که دقیقا بیست سال پیش دولت آمریکا با طرح یکی از بزرگترین دروغ های قرن خود، کشور عراق را به ورطه ویرانی کشاند.
درحالی برخی اهالی بهارستان استارت طرحی موسوم به مجازات افراد مشهور را زده اند که انتقادات زیادی از آن شده است. یکی از ایرادات اصلی که به این طرح وارد می‌شود این است که با یک عبارت کلی هر شخصی را که دارای موقعیت شغلی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی، علمی، فرهنگی و نظامی در جامعه است، شامل می‌شود و شاخصی دقیق ارائه نداده است.
معیار برتری در این مسابقه طرح پرسشی شفاف، کاربردی و دقیق است. سؤالی که قاسم‌پور برای شرکت در این مسابقه مطرح کرد این بود که «اساس مولکولی توجه کردن چیست؟ چرا زمانی که به صدای ساعت فکر می‌کنیم صدای آن بیشتر از زمانی است که به آن فکر نمی‌کنیم؟»
استفاده تؤامان مردم از واکسن‌های ساخت داخل و واکسن‌های وارداتی، در کنار تزریق بیش از ۱۵۶ میلیون دز واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون سراسری که بالاتر از بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی بود، باعث مهار کرونا و ارتقای سطح ایمنی عمومی در ایران شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
کرمان - وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: باید نقاط ضعف و قوت طرح کالا برگ الکترونیک به دقت رصد شود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ