در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری جذاب از کشور دبی توسط هوش مصنوعی منتشر شده که بعد از انتشار فیلم باربی به رنگ صورتی درآمده است.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
از کوچه‌های خاکی و زنانی که لب جوی مشغول شستن لباس هستند تا مردمی که در کنار ویرانه‌های مسجد کبود مقابل دوربین عکاس ایستاده‌اند؛ این عکس‌ها ما را به شهر تبریز در حدود یک قرن قبل می‌برند.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
از اکتبر ۲۰۲۲، کار حفاری در طول کل پروژه آغاز شد. شرکت‌های پیشرفته مهندسی در سطح جهانی، پروژه «لاین» را اجرا خواهند کرد که تحولی جهانی است که دنیا تاکنون شاهد آن نبوده‌است.
اگر چه پیش بینی وضعیت شهر‌ها در آینده با خطا‌های زیادی همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که بر پایه ابرداده‌های خود دست به پیش بینی می‌زند و کمترین خطا را دارد. به همین جهت از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تهران در سال ۲۰۵۰ میلیارد را به تصویر بکشد. در نهایت ۴ طرح ترسیم شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.
در حال حاضر در تصاویر هوایی از مکان این شهر چیزی جز تل‌های ماسه‌ای در وسعت بیابان قابل مشاهده نیست؛ اما اینجا روزگاری شهری پر رونق در حاشیۀ مسیر خراسان به اصفهان و شیراز بوده است؛ شهری که بنا بر افسانه‌ها اسفندیار پهلوان نامدار ایرانی آن را بنا کرده است.
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از اولین شهر قابل سکونت برای انسان در مریخ در ۵۰۰ سال آینده را ترسیم کرده است، که در ادامه خواهید دید.
از یک ابراز مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی خواستیم که وضعیت شهر تهران در هزار سال بعد یعنی سال 3023 میلادی را پیش بینی کند. در نهایت چهار طرح ارائه شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
به نظر می‌رسد عربستان طراحی پیشرفته و معماری رویایی را برای آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و نوآوری به کار گرفته است.
از خانه نقلی که در آمدید، گنبد بی‌نظیر آقا بزرگ جلوی چشمتان است. از کوچه باریک پشت مسجد به سمت در ورودی می‌روید که از همان ابتدای ورودتان، شکوه و هیبتش را به رخ می‌کشد. تمام در وروی مسجد میخکوب است و به تعداد آیات قرآن در آن میخ وجود دارد. وقتی محمدشاه در راه سفر به اصفهان وارد کاشان شد، با ملا محمد نراقی معروف به «آقا بزرگ» - مجتهد بزرگ شهر - دیدار و به حاکم شهر دستور ساخت مسجد و مدرسه‌ای را داد که محل درس و بحث آقا باشد.
در پی شکسته شدن سد تحت کنترل روسیه، جنوب اوکراین زیر آب رفت . منبع: ایسنا
پس از پیروزی اینتر برابر لاتزیو مردم شهر ناپل به خیابان ها ریختند و در حالی که هنوز سه امتیاز تا قهرمانی سری آ فاصله دارند، جشن های خیابانی را شروع کردند.
محمد درویش پژوهشگر فعال در حوزه محیط زیست نیز با انتشار تصویری از غرق شدن شهر یوسف علی در ترکیه نوشت: ترکیه با آبگیری سد یوسف‌علی بر روی یک رودخانه مشترک با گرجستان و ادامه ساخت ۸ سد دیگر در همین رودخانه، درصدد تکرار فاجعه دجله، فرات و ارس است. شگفتا کشوری که بیش از ۱۴۵۰ سد ساخته است، همچنان با بحران فرونشست زمین روبروست!
در طول تاریخ بشر، شهر‌های پررونق بیشماری گم شده، نابود شده یا از بین رفته‌اند. برخی از آن‌ها را امواج بالا‌آمده‌ی دریا‌ها بلعیده یا بلایای طبیعی آن‌ها را با خاک یکسان کرده است و برخی دیگر مورد هجوم نیرو‌های متجاوز قرار گرفتند. گاهی نیز ساکنان خودشان شهر و دیارشان را ترک کردند، چون زندگی در موقعیت جغرافیایی آن منطقه برایشان غیرممکن شده بود.
یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین تصاویری از وضعیت شهر جنگ‌زده باهموت در شرق اوکراین را ضبط کرده است. این فیلم که در ۲۴ مارس منتشر شد، ویرانی عظیم در یک منطقه مسکونی در شهر محاصره شده باهموت در منطقه دونتسک را نشان می‌دهد. باهموت هدف اصلی روسیه است، زیرا تلاش می‌کند تا منطقه صنعتی دونباس اوکراین را به طور کامل تصرف کند. در یک مقطع، فرماندهان روس ابراز اطمینان کردند که شهر به زودی سقوط خواهد کرد، اما چنین ادعا‌هایی در بحبوحه نبرد‌های سنگین پایان یافت.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در پایتخت از صبح امروز مه بخشهای از شهر تهران فراگرفته است.
جنگ روسیه علیه اوکراین همچنان ادامه دارد. شهر لیمان که در ۳۰ سپتامبر در منطقه دونتسک در شرق اوکراین از نیرو‌های روسی بازپس گرفته شد، زخم‌های ویرانی جنگ را به دوش می‌کشد.
تروریست‌ها در زاهدان به مدرسه دخترانه، خودروهای آتش نشانی، بانک‌ها، پاساژها، مغازه‌ها و خودورهای عبوری آسیب جدی وارد کردند.
زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از شهر ایزیوم در منطقه خارکف که پس از درگیری با نیروهای روسی توسط پس گرفته شد بازدید کرد.
فیفا از یک شهر چادری رونمایی کرده که قصد دارد زمستان امسال میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه "دهکده هواداران" در این مسابقات باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ