همان‌طور که اشاره شد، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت برنامه دقیقی در مورد خودرو نداشت؛ اما برخی کلیدواژه‌‌‌هایی را مورد استفاده قرار داد که محل ابهام بوده و باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود. برای مثال علی‌‌‌آبادی مدعی شد که «طرح جامع خودرو» در حال تدوین است؛ کلیدواژه‌‌‌ای که البته وجوه چالش‌برانگیزی را نیز در دل خود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو و بازیکنان رم پس از شکست 2-1 مقابل فیورنتینا که به شانس آن‌ها برای حضور بین 4 تیم برتر سری A پایان داد، از صحبت با رسانه‌ها خودداری کردند.
گروه‌های رسمی هوادار میلان اعلام کردند، بازی حساس هفته آینده برابر یوونتوس را بایکوت می‌کنند. آنها به قیمت بلیت‌های مسابقات اعتراض دارند.
استقلال، شوآف قربان‌زاده را بایکوت کرد!
بی‌بی‌سی پس از حذف «گری لینه‌کر» از برنامه معروف فوتبالی این شبکه با واکنش شدیدی مواجه شده و بازیکنان لیگ برتر نیز در پی تحریم این شبکه هستند.
یک منبع آمریکایی از بایکوت کامل سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به واشنگتن از سوی مقامات دولت آمریکا خبر داد.
تکرار هتاکی به قرآن در اروپا، واکنش شدید اللحن الازهر مصر را به دنبال داشت.
جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی (BDS) امروز شنبه با صدور بیانیه ای از توسعه دایره تحریم های بین المللی علیه شرکت پوشاک ورزشی پوما آلمان خبر داد.
با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.
منابع آگاه گزارش دادند که هیئت کنگره آمریکا که قرار است در هفته جاری به اراضی اشغالی سفر کند، برنامه ای برای دیدار با وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو ندارد.
هواداران پرسپولیس از رفتاری که با سرمربی تیم آنها در تلویزیون شد به شدت ناراحت هستند.
آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در کتاب خاطرات خود می‌گوید: مجاهدین، آن زمان خیلی بی اعتنایی می‌کردند. تعدادی از آن‌ها را به بند ما آوردند و آن‌ها تقریبا ما معممین [روحانیون]را بایکوت کرده بودند. بچه‌هایی هم که جدیدا می‌آمدند بلافاصله با آن‌ها تماس می‌گرفتند و ارتباط شان را با ما قطع می‌کردند؛ ولی کمونیست‌ها این طور نبودند و برخوردشان تا آخر محترمانه بود.
اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، می‌گوید بایکوت کردن جام جهانی قطر درست نیست و چیزی را تغییر نخواهد داد.
هواداران بروسیا دورتموند بار دیگر با بنری که در بازی برابر منچسترسیتی همراه داشتند خواهان بایکوت جام جهانی 2022 شدند.
رافائل فن‌ در فارت، ستاره سابق هلند، می‌گوید شبکه اسکای همکاری با او را برای همه برنامه‌هایش ممنوع کرده و علت این تصمیم شبکه انتقادهای او از هری مگوایر بوده است.
گروهی از هواداران منچستریونایتد به دنبال بایکوت بازی خانگی بعدی این تیم مقابل لیورپول هستند و با کمپین اولدترافوردِ خالی سعی دارند همه هواداران را با خود همراه کنند.
فیلیپ لام، اسطوره فوتبال آلمان، اعلام کرد که به دلیل مسائل حقوق بشری در مسابقات جام جهانی 2022 قطر شرکت نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ