امروز پنجم فوریه ۲۰۲۳ است و مرور تاریخ نشان می دهد که دقیقا بیست سال پیش دولت آمریکا با طرح یکی از بزرگترین دروغ های قرن خود، کشور عراق را به ورطه ویرانی کشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به تعویق مسابقات سازمان لیگ دیگر قادر نخواهد بود، هفته پنجم رقابت‌ها را برگزار کند.
با حضور علی خطیر و استعفای حجت کریمی اعضای هیات مدیره استقلال همچنان 4 نفر باقی ماندند.
مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش زنان آغاز شد.
احتمال دارد یک پیشکسوت استقلال به عضویت هیات مدیره این باشگاه دربیاید.
صدای مرحوم جهان پهلوان تختی در سالروز تولد توسط کمیته ملی المپیک رونمایی می شود.
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
شکست دو بر صفر باشگاه النصر در برابر میزبانش الهلال در دور بیست و پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان باعث بحران بزرگی در جامعه ورزشی این کشور شده است.
از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
روسیه از ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این منطقه نیرو اعزام کرد و از آغاز «عملیات ویژه نظامی در اوکراین» خبر داد.
چهاردهم فوریه که در تقویم ما مصادف با روز بیست و پنجم بهمن ماه است، روز جهانی عشق یا همان ولنتاین نام دارد. در این مطلب گزیده‌ای از اشعار عاشقانه به مناسبت روز ولنتاین گردآوری شده است.
تیرگی آرنج یکی از معضلاتی است که افراد مختلف به‌خصوص خانوم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری دغدغه این را دارند که به نحوی تیرگی آرنج خود را از بین ببرند.
کارشناس انرژی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است از پنجم فوریه صادرات گاز روسیه به اروپا به طور کامل قطع شود. این اقدام قطعاً اروپا را با کمبود و مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. اثرات این کمبود در بخش‌های مختلف از جمله تجاری، خانگی و... مشهود است.
تحلیلگران کالای موسسه مالی یوبی‌اس اعلام کردند ممنوعیت اتحادیه اروپا علیه فرآورده‌های نفتی روسیه که از پنجم فوریه اجرایی خواهد شد، ممکن است به کاهش یک میلیون بشکه‌ای تولید روزانه نفت روسیه در سال میلادی جاری منتهی شود.
وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه ایران در حوزه ذخایر مس دنیا رتبه پنجم را دارد، از افزایش ۵ برابری صادرات مس با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد دلاری تا ۵ سال آینده خبر داد.
خرم آبادی رئیس ستاد مبارزه قاچاق کالا و ارز گفت: با کارهای سیستماتیک و هوشمند بر پایه دانش، مبارزه با قاچاق را با کیفیت بهتری انجام دادیم.
موضوع این شماره از «اندیشه آینده»، امنیت عمومی و احساس ناامنی، به واسطه افزایش جرم و بزه در جامعه ایران است.
رده‌بندی پنجم تا هشتم جام‌جهانی قطر اعلام شد
هفته پنجم لیگ برتر زنان روز جمعه 20 آبان با چهار دیدار پیگیری خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت لایحه الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان موافقت کردند.
دوره پنجم کارآموزی آکادمی همراه اول با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال کشور و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان صاحب ایده آغاز به کار کرد.
پاس گرگان و ایفاسرام اردکان برگزار کننده یکی از جذاب ترین مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال خواهند بود.
حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.
در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال مهرام در خانه میزبان توفارقان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ