نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
طرح تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، ماده‌ای هم دارد که در آن اختلاف در نظرات یا گزارش‌های دیگر نهاد‌های امنیتی آمده است؛ طبق این ماده، پیش‌بینی شده که در صورت بروز اختلاف نظر یا اختلاف در گزارش‌های مراجع و نهاد‌های امنیتی در «موضوعات قضایی یا در پرونده‌های جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی»، این سازمان نقش «هماهنگ‌کننده» را خواهد داشت و «اعلام نظر نهایی توسط این سازمان و با مشارکت مراجع مذکور تهیه و به مرجع صالح اعلام می‌شود»
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و همچنین، گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهادرمورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت نیز در دستور کارجلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.
نمایندگان مردم در مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، ایرادات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را رفع کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دفتر سرمایه‌گذاری و فن‌آوری‌های نوین ساخت به‌منظور تقویت منابع مورد نیاز صندوق ملی مسکن و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تشکیل شده است.
تقاضای رسیدگی به طرح تشکیل سازمان ملی اقامت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: در دوره هفتم طرح شهید احمدی روشن، ۴۷۶ هسته نخبگانی تشکیل شده که ۳۶ هسته‌ آن تقاضا محور بوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق دو بند به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل موافقت کردند.
طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت ۹ و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت «بذرپاش» شد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را برای رفع ابهامات به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع کرد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت که آیا بهتر نیست شورای امنیت برای محکومیت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی با یک بی نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول مواجهیم.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.
از وقفه افتادن میان تحصیل و بازار کار تا متوقف ماندن همه امور زندگی و حتی تعویق ازدواج و تشکیل خانواده، درباره مشکلاتی که سربازی برای پسران ایرانی به دنبال دارد، زیاد خوانده و شنیده‌ایم اما راه چاره چیست؟
روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ