شرکت پارس خودرو توانست در ۸ ماه ابتدایی امسال از مرز تولید ۹۰ هزار دستگاه خودرو سواری عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دودابی‌نژاد با اشاره به تلاش بی‌وقفه ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق برای تأمین انرژی مورد نیاز تابستانه مشترکان، گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است.
با همت کارکنان و زنجیره تامین، تولید در گروه صنعتی ایران خودرو در نیم روز دهم خردادماه از مرز ۱۰۰ هزار دستگاه عبور کرد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها از ۶۷۰ هزار هکتار آغاز شده و در حال حاضر از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار عبور کرده است.
سخنگوی صنعت برق از برنامه‌ریزی برای افزایش ۷۷۰۰ مگاواتی تولید برق کشور به منطور عبور از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی خبر داد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید453 هزار و ۴۳۷ دستگاه خودرو محصولات داخلی، در تاریخ ۱۱ اسفند، رکورد ده ساله اخیر خود را شکست.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از ثبت رکورد تولید ماهانه در بهمن ماه با عبور از شمارگان ۶۳ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین خبر داد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به عبور از تعداد تولید خودرو سواری با برند ملی خود از سال ۱۳۸۴ تاکنون شد.
دامغان- وزیر نیروی کابینه سیزدهم با بیان اینکه تولید انرژی تجدید پذیر در کشور از یک هزار مگاوات عبور کرد، گفت: به واسطه عدم مخاطرات زیست محیطی توسعه این نوع انرژی در دستور کار دولت است.
هم زمان با میلاد حضرت زهرا (س)، شرکت زامیاد موفق شد با تولید 37 هزار و 401 دستگاه خودرو، از کل تیراژ تولید سال گذشته عبور کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به مزایای تولید به صورت عبور مستقیم که از انتهای اردیبهشت ماه امسال خودرو صورت گرفته است، گفت: این اقدام که در دوره‌های گذشته نیز اجرا و اما بعد از مدتی متوقف می‌شد، با تصمیم جسورانه دکتر خطیبی تا حصول نتیجه پیش رفت و امروز مزایای قابل توجه اقتصادی و کیفی نصیب ایران خودرو شده است.
با توقف تولید خودرو ناقص و عرضه خودرو به صورت عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان، گردش مالی و نقدینگی در گروه صنعتی ایران‌خودرو با فروش خودروهای کامل تقویت شده و آمارها بیانگر افزایش تولید در این گروه صنعتی است.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
دستاور‌های ارزنده‌ای که با تولید عبور مستقیم ایران خودرو میسر شد
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
دستاورد تحقق تولید عبور مستقیم و کامل خودرو برای مشتری و خودروساز
گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند افزایشی تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتدای آبان سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ٦٣ دستگاه بیشتر تولید کرده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از رکورد روزانه تولید موتور ملی عبور کرده و عدد تولید ۹۰۱ دستگاه را به ثبت برساند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما از حوزه ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین عبور کرده‌ و به حوزه تولید زیر سامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرده‌ایم.
تیراندازی بعد از کری‌خوانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ