گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به عبور از تعداد تولید خودرو سواری با برند ملی خود از سال ۱۳۸۴ تاکنون شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس تایید مقامات شهرستان مائوی در ایالت هاوایی، شمار جانباختگان حریق جنگلی مرگبار در این ایالت، از ۱۰۰ نفر تجاوز کرده و احتمالا بیشتر خواهد شد.
پس از پیروزی دلچسب حمیدرضا نداف بر حریف ویتنامی، سینا مقیمی نیز دومین بازی ایران را با برد پشت سرگذاشت.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
بدون شک حضور کاپیتان تیم‌ملی عراق در فوتبال ایران، نگاه فوتبال‌دوستان عربی را بیشتر از گذشته به لیگ ایران منعطف می‌کند.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: عبور از اوج مصرف۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات بدون ایجاد محدودیت برای مردم در مصرف، موفقیتی برای صنعت برق محسوب می شود.
علیرضا بیرانوند با حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس، آمادگی خود را نشان داده است.
ترکیب‌های خاصی از میدان‌های الکترومغناطیسی و فرکانس‌های شدید می‌تواند اعوجاج‌های مکانی موضعی ایجاد کند و فرد را قادر می‌سازد از میان موانع جامد حرکت کند. میدان‌های الکترومغناطیسی با قدرت و جهت مشخص می‌شوند، در حالی که فرکانس‌های شدید با فرکانس‌های نوسان طبیعی اجسام مطابقت دارند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به نظرم یکی از دلایل جدی مهاجرت، شیوع کرونا در سال‌های گذشته بوده و با عبور از این شرایط، در حال حاضر تصمیم افراد برای مهاجرت عملیاتی شده است.
نخست‌وزیری در تاریخ معاصر ایران از همان زمان سیدضیاء و تأسیس ساختار نوین سیاسی وجود داشت و پس از پایان دوره پهلوی هم در چارت سیاسی و مدیریت کلان کشور باقی ماند. پس از اینکه همه‌پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ برگزار و عمر دولت موقت به ریاست مهدی بازرگان به پایان رسید.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو ۲۱ د‌ی‌ماه موفق به عبور از مرز تولید نیم میلیون دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارم دی‌ماه موفق به عبور از رکورد مجموع عرضه خودرو در سال ۱۴۰۰ شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو صرفه‌جویی ۲۱۰۰ میلیارد تومانی، افزایش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات و شناسایی گلوگاه‌های تولید را دستاوردهای تولید عبور مستقیم دانست و گفت: در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت کامل، با شمارگان بالا و در شرایط با ثبات و پایداری انجام می‌شود.
دو خودروساز بزرگ کشور با هم‌سو کردن راهبرد‌ها و رویکرد‌ها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند، ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
دو خودروساز بزرگ کشور با هم‌سو کردن راهبردها و رویکردها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال، از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
با توقف تولید خودرو ناقص و عرضه خودرو به صورت عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان، گردش مالی و نقدینگی در گروه صنعتی ایران‌خودرو با فروش خودروهای کامل تقویت شده و آمارها بیانگر افزایش تولید در این گروه صنعتی است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو علاوه بر تشریح دستاوردهای تولید کامل و عبور مستقیم، از افزایش تولید هفتگی از نیمه دوم امسال با توجه به توقف تولید ناقص خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست امسال، با رشد ۱۰۱ درصدی، موفق شد از رکورد تحویل حضوری محصولات سواری نسبت به مدت مشابه سال گذشته عبور کند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: در آینده‌ استانداردهای سختگیرانه‌ای درباره مصرف سوخت و آلایندگی خودروها خواهیم داشت که ایران‌خودرو از هم‌اکنون خود را با استانداردها و قوانین مترقی هم‌سو می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن قدردانی از عملکرد چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی، گفت: موفقیت‌های قابل توجه ایران‌خودرو در جمع‌آوری خودروهای ناقص، توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات، نشان‌دهنده نقش تعیین کننده مدیریت در این مجموعه است.
بررسی مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکار افتادگی و بازماندگان که محمد مخبر آن را ابتدای هفته جاری ابلاغ کرد، به ما می‌گوید که بازنشستگانی که حداقلی بگیر هستند، حقوق آن‌ها به میزان ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد. با این افزایش ۵۷.۴ درصدی، حقوق ۶۲ درصد بازنشستگان حداقلی بگیر به ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان می‌رسد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ