صنعت گردشگری ایران با هشدارهای ضد سفر در سایت وزارت خانه های خارجی رو به روست این درحالی است که فراموشی باعث شده به یاد نیاورند، هر گردشگر پس از سفر چقدر تصورش از ایران تغییر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد دو دیدار بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهیم بود.
جلال مرادی از مطرح‌ترین داوران فوتبال ایران در دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.
فدراسیون والیبال ژاپن خبر مهمی را روی خروجی سایت خود قرار داده است.
ژاپنی‌ها تصمیمی گرفته‌اند که احتمالا خیلی خوشایند والیبال ایران نیست.
سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر ایران در بخش هجومی است.
مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در کنفرانس فناوری ویوا در پاریس گفت: «برای جلوگیری از تبدیل‌شدن هوش مصنوعی به یک چیز غیرقابل کنترل، به یک سری قوانین در این خصوص احتیاج داریم. اگر این اتفاق رخ ندهد، عاقبتی فاجعه‌آمیز برای بشریت شکل خواهد گرفت.»
گورستانی به نام «سفیدچاه» در بهشهر مازندران قرار گرفته که از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با دیگر گورستان‌های کشور دارد. خاک این گورستان سفید است، سنگ قبر‌های آن همه به‌صورت عمودی هستند و بعد از نام و نام پدر، شغل افرادی که فوت شدند به‌صورت نمادین روی این سنگ‌ها تراشیده شده است.
ژاپن، حریف اول لیگ ملت‌ها ترسناک تر از همیشه به نظر می رسد.
قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال کشور با تغییر سرمربی هم نتوانست مسیر ایده آلی در فصل جاری فوتبال ایران داشته باشد و با جایگاهی نزدیک به قعر جدول به کار خود پایان داد.
جام باشگاه های آسیا یک پیغام نگران کننده دیگر از سوی ژاپن برای والیبال ایران داشت.
در سالی که گذشت خبرگزاری مهر درباره هشدارهای ضد سفر در سایت وزارت خانه‌های خارجی گزارشی منتشر کرد. در این گزارش آمده بود که یکی از اهداف رسانه های غربی انزوای گردشگری ایران است.
تنوع بالگرد‌های روسی فوق العاده است و در محیط رزمی با توجه به خبرسازی‌های انجام شده توسط سایت‌های دولتی در ایران، ممکن است بالگرد‌های کاموف-۵۲ و میل-۲۸ به عنوان پرنده‌های رزمی در سازمان‌های دفاعی ایران به خدمت گرفته شوند
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
افعی شاخدار دم عنکبوتی Pseudocerastes urarachnoides، گونه‌ای بومی در رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران است. سر آن شبیه به دیگر گونه‌های Pseudocerastes است، در حالی که دم آن منحصربه‌فردتر است و انتهای لوله‌ای شکلی دارد که با فلس‌های بلند و دراز پوشانده شده‌است و ظاهری شبیه عنکبوت به آن می‌دهد.
کاموف ۵۲ با پروانه‌های اصلی خاصش و بیشینه وزن برخاست ۱۲ تن می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برسد و ۴۶۰ کیلومتر برد عملیاتی دارد. این پرنده تهاجمی یک توپ ۳۰ میلی‌متری مجهز است و میزان قابل توجهی سلاح در زیر چهار جایگاه نصب شده زیر بالچه‌هایش حمل می‌کند.
اولین و شاید جدی‌ترین چالش بزرگ برای سیاست خارجی ایران در خاورمیانه ۲۰۲۳ مواجهه با سناریویی خطرناک تحت عنوان «امکان وقوع حمله نظامی به ایران» است. سناریویی که وقوع آن می‌تواند همچون زلزله‌ای ۱۰ ریشتری معادلات منطقه‌ای را دگرگون کند. سناریویی که حتی فکر کردن به آن نیز می‌تواند ترسناک باشد. چالشی که احتمال وقوع آن بسیار پایین، اما تامل در ابعاد آن برای استراتژیست‌های سیاست خارجی ایران بسیار دارای اهمیت خواهد بود
طبق آمار‌ها بیشترین بروز سوختگی در کشور در سنین ۱۳ تا ۲۵ سال رخ می‌دهد. این آمار‌های ترسناک از سوختگی، نیاز به آموزش جهت پیشگیری از آن را ضرورت می‌بخشد. در عین حال هم بر اساس گزارش‌ها میزان بروز سوختگی در ایران بیش از دنیا است و به گفته متخصصان علت آن، این است که رعایت ایمنی در ایران موضوعی فراموش شده است و وسایل گازسوز، خودروها، سماور، فضای آشپزخانه‌ها و... اصلا استاندارد نیستند.
اثر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یا به قول دولت «جراحی اقتصادی» آنقدر ترسناک بوده که حالا رکورد تورم تاریخ در بخش خوراکی شکسته شده است. تورم خوراکی‌ها، ۶ ماه پس از این «جراحی» حالا به ۶۷.۵ درصد در آبان‌ماه رسیده؛ عددی که در تاریخ ایران پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است.
سه تعویض همزمان گرت ساوت‌گیت در دقیقه 71 بازی جان دوباره‌ای به سه‌شیرها داد تا نتیجه را برای خودشان دلچسب‌تر و برای ایران دردناک‌تر کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با وجود وعده مسئولان باشگاه اماراتی نگران وضعیت هافبک میانی اش است.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
تیم ملی بسکتبال استرالیا با ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانان، در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ شرکت می‌کند.
پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ