گورستانی به نام «سفیدچاه» در بهشهر مازندران قرار گرفته که از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با دیگر گورستان‌های کشور دارد. خاک این گورستان سفید است، سنگ قبر‌های آن همه به‌صورت عمودی هستند و بعد از نام و نام پدر، شغل افرادی که فوت شدند به‌صورت نمادین روی این سنگ‌ها تراشیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مک‌لارن از رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی MC۳ فورج شده با قفل‌های مرکزی ساخته شده ووسن، برای این ابرخودرو استفاده می‌کند.فنرهای نوویتک، ۷۶۵LT را تقریباً ۲۰ میلی متر پایین می‌آورند و شاسی را به چرخ‌های جدید نزدیک می‌کنند.
معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
علت نامگذاری برخی از گیاهان مانند پیچ امین الدوله یا گل صدتومنی قصه و تاریخی دارد، اما نام برخی از آن‌ها اصلا مشخص نیست که بر اساس چه معیاری نامگذاری شده‌اند.
این مهاجم 20 ساله، فصل قبل مقابل استقلال با پیراهن نفت مسجدسلیمان هم عملکرد خوبی داشت. نفت در دور رفت استقلال را با تساوی متوقف کرد.
در کابین هاوال شیائولونگ مکس کنسول جلو شرایط متفاوتی دارد و میزبان ۳ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است که تمام عرض کنسول را به خود اختصاص داده اند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲۰ تن در پی برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج خبر داد.
چهره سلبریتی‌ها اگر جنسیتشان فرق می‌کرد را ببینیم.
نخستین تحقیقات از مکانِ کشتی‌های غرق‌شده در روز شنبه ۲۰ ماه مه ۲۰۲۳ آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود که تا ماه ژوئن ادامه یابد. برای اطمینان از امنیتِ اشیاء، مکان دقیق کشفِ آن‌ها اطلاع‌رسانی نشده است. با‌این‌حال یک علامتِ فلزی در کفِ دریا در نزدیکی کشتی شماره ۱ نصب شده تا شاخصی برای تحقیقات آینده در این ناحیه باشد.
ساکنان یک محله در شهر توس وقتی دیدند جوان ۲۰ ساله‌ای خودش را از پشت‌بام خانه ویلایی به پایین پرت کرد و او را با دست و پای شکسته به بیمارستان رساندند، هرگز تصور نمی‌کردند این آغاز عملیات نجات ۱۳ گروگان است.
یک گذرگاه زیرزمینی که قبلاً ناشناخته بود در فاصله‌ی ۲۰ متری از گذرگاه هاشم ایشچان شهر استانبول کشف شده است. برجسته‌کاری‌ها و بلوک‌های سنگ مرمر در گذرگاه زیرزمینی که حاوی موزاییک‌ها و منبت‌های سنگی است موجب حیرت محققان شده است.
اصلی‌ترین تفاوت هیوندای i۲۰ فیس لیفت جدید با نسخه‌های قبلی به رنگ‌های جذاب بدنه و کابین مربوط می‌شود که فعلا این رنگ‌ها به لیمویی و آبی متا متالیک و خاکستری لومن محدود شده‌اند.
دانشمندان با استفاده از یک تکنیک تازه توانسته‌اند اطلاعاتی دربارۀ صاحب یک گردنبد باستانی که ۲۰ هزار سال قبل مورد استفاده قرار می‌گرفته به دست بیاورند.
اخیرا تایید شد که "افشین قادر زاده" جوان ۲۰ ساله کوچک‌ترین دستان در جهان (برای یک مرد) را دارد.
رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی مجموعا ۲۰ جلسه دادگاه به طول انجامید که در آن در مجموع ۱۱۷ شاکی شکایت خود را ثبت کردند. ۵۵ نفر از شاکیان در جلسات دادگاه صحبت و قرائت لایحه داشتند و ۲۰ وکیل نیز به وکالت از شاکیان شکایت و ادله مربوطه را بیان کردند.
ضیافت افطاری فلسطینی از ۱۶ تا ۲۰ فروردین در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است. در این ضیافت، موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و گروه‌های سرود، میزبان روزه داران هستند. در حاشیه برگزاری این ضیافت، چند جوان علاقمند به فلسطین که یونیفرم مشابه مقاومت به تن کرده و تفنگ‌های کلاشنیکف به دست گرفته‌اند خبرساز شده‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی روسیه رفت که این بازی یک بر یک مساوی شد. تماشاگران زن نیز در این بازی حضور داشتند.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
از فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله گرفته تا مولکول‌های جدید؛ اکتشافات زیادی هستند که ممکن است باور نکنیم به دست چه کسانی انجام شده‌اند!
سن دقیق این مرغ توسط دامپزشکی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳، آن را به عنوان یک مرغ بالغ معاینه و معرفی کرد، تأیید شده است.
بسیاری از تصاویر به دست آمده از ترکیه و سوریه که مقیاس عظیم تخریب زمین لرزه را نشان می‌دهد از طریق هواپیما‌های بدون سرنشین تهیه شده است که این کار به امدادگران اورژانس اجازه می‌دهد تصویر واضح‌تری از آنچه اتفاق افتاده است، دریافت کنند.
اولین دوره مسابقات رسمی و قانونی قهرمانی MMA یا مبارزه در قفس عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در بندر کیاشهر استان گیلان برگزار شد.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
«علیخان عبداللهی» مجسمه‌ساز مکتب نرفته و پیش هیچ استاد درس پس‌نداده و الان ۲۰ سالی می‌شود بر حسب تصادف (چیزی که خودش جرقه می‌خواند) وارد دنیای هنر شده‌است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ